Sinds afgelopen donderdag kan ik eigenlijk niets meer met mijn telefoon - bellen, SMS’en en het internet doen het allemaal niet meer. Ik heb geen flauw idee waarom en ben op zoek naar hulp.
Ik heb geprobeerd in te loggen op mijn Ben, maar omdat er 2FA opstaat en ik geen SMS kan ontvangen lukt dat niet...
Beste antwoord door Ben Moderators
Goedemiddag @Chris Bakker Wat balen dat jij opeens niet meer kan internetten, sms'en en bellen. Heb jij al jouw telefoon herstart en de telefoon instellingen nagekeken op www.ben.nl/toestelhulp Kijk op Intenet Handmatig Instellen Dit zou moeten helpen. Neem anders contact met ons op via één van onze zeven kanalen op www.ben.nl/service/contact dan zorgen wij dat jij snel weer gebruik kan maken van jouw abonnement.
Goedemiddag @Chris Bakker Wat balen dat jij opeens niet meer kan internetten, sms'en en bellen. Heb jij al jouw telefoon herstart en de telefoon instellingen nagekeken op www.ben.nl/toestelhulp Kijk op Intenet Handmatig Instellen Dit zou moeten helpen. Neem anders contact met ons op via één van onze zeven kanalen op www.ben.nl/service/contact dan zorgen wij dat jij snel weer gebruik kan maken van jouw abonnement.
Goedemiddag, bedankt voor de reactie! Internet Handmatig Instellen had ik al gevonden en gevolgd, met helaas geen verbetering. Ik zet mijn telefoon dagelijks uit dus dat heeft ook niet geholpen.
Wat betreft de 7 kanalen; behalve deze zijn ze voor mij geen van allen een optie op dit moment, omdat ik niet kan bellen en vanwege de 2FA SMS kan ik ook niet in mijn account inloggen.
Dus helaas, probleem is niet opgelost, ik heb nog steeds hulp nodig.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.