Beantwoord

SMS naar Amerikaans nummer

  • 30 January 2019
  • 3 reacties
  • 2605 keer bekeken

Reputatie 1
Hoii, daar Ben ik weer met een nieuwe vraag voor het forum!
Het hele verhaal is best lang, en zal ik jullie besparen. Maar het komt er dus op neer dat ik via school heb meegedaan met een mondiaal project waarbij we hebben nagedacht over de toekomst van energieverbruik. Bij het project heb ik ook Amerikaanse vrienden gemaakt, en ik vroeg me af of hun gewoon "normaal" uit de 100 min/sms van mijn abonnement kan bellen en sms'en. Hebben jullie enig idee of dit kan en hoe het te werk gaat? En daarnaast ben ik ook wel benieuwd wat jullie vinden dat er moet gebeuren met het energieverbruik (groene energie etc.).
Ik ben alweer veel te lang bezig, dus hier houd ik het nu maar eens bij.
Houdoe!!
R.
icon

Beste antwoord door Shanna 31 January 2019, 12:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi R! Wat leuk dat je dat project hebt gedaan met school! Wat is daar uitgekomen?
Altijd leuk natuurlijk om nieuwe vrienden te maken! Sms'en naar Amerika gaat buiten je bundel, een sms versturen kost dan 0.25 cent per bericht.
Reputatie 1
Hey Shanna,
Ten eerste bedankt voor je snelle reactie! Uit dat project is met name gekomen dat er geïnvesteerd moet worden in waterkrachtcentrales en windmolens, maar dat is hetzelfde als wat de verwachting al was.
Mbt de smsjes; komen die dan gewoon bij de maandelijkse factuur? Dus bijv als ik 4 smsjes naar die vrienden stuur, dat weet dan €1 bij komt?
Thx alvast,
R.
Reputatie 3
Badge +2
Super leuk toch om daar over de discussiëren met anderen!
Ja, de sms'jes komen bovenop de kosten van je maandelijkse factuur ☺️

Reageer