Beantwoord

Afkopen simpel abonnement.

  • 19 May 2023
  • 7 reacties
  • 137 keer bekeken

Goededag

 

Mijn man en ik wilden 2 nieuwe abonnementen en van simpel naar Ben.

 

Na het navragen konden we een Ben abonnement afsluiten. Aangegeven simpel af te willen kopen. Echter blijft simpel de aanvraag voor nummerbehoud afwijzen. 

 

We hebben de telefoons binnen en simkaarten maar simpel blijft nog steeds tegenwerken. Afkopen is absoluut geen probleem voor ons financieel. Hoe nu verder want we willen graag naar ben.

 

 

icon

Beste antwoord door Fatima 30 May 2023, 14:25

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Goedemiddag  @Marij Korremans  Wat gezellig dat jij en jouw man naar Ben zijn gekomen. Alvast een hele mooie tijd bij ons. 💙 Wat sneu alleen dat nummerbehoud niet echt wil lukken. Ik ga het nakijken! Stuur jij mij jouw Ben 06-nummer, postcode en huisnummer en jouw geboortedatum via een privebericht? Dat mag via deze link. Bedankt alvast! 😊

Reputatie 4
Badge +1

Goedemorgen @Marij Korremans  Bedankt voor jouw antwoord en voor jouw gegevens via een privebericht. Ik kan via ons systeem een urgentie verzoek indienen met afkoop contract. Dan zal jouw afgewezen nummerbehoud aanvraag wel worden goegekeurd. Is dit wat je wilt? In dat geval mag ik het voor jou in orde maken. Vanwege de privacy wet moet Roel mij persoonlijk zelf ook even berichten, of hij mag met ons chatten via www.ben.nl/service/contact, bellen via 0900 0401405 of een berichtje sturen via Messenger/twitter

Goedemorgen @Marij Korremans  Bedankt voor jouw antwoord en voor jouw gegevens via een privebericht. Ik kan via ons systeem een urgentie verzoek indienen met afkoop contract. Dan zal jouw afgewezen nummerbehoud aanvraag wel worden goegekeurd. Is dit wat je wilt? In dat geval mag ik het voor jou in orde maken. Vanwege de privacy wet moet Roel mij persoonlijk zelf ook even berichten, of hij mag met ons chatten via www.ben.nl/service/contact, bellen via 0900 0401405 of een berichtje sturen via Messenger/twitter

Goede morgen, Fatima, 

 

Ik ben Roel. Helaas kan ik geen bericht naar je sturen maar ik zou graag ook het afkopen en nummer behoud willen. 

Goedemorgen @Marij Korremans  Bedankt voor jouw antwoord en voor jouw gegevens via een privebericht. Ik kan via ons systeem een urgentie verzoek indienen met afkoop contract. Dan zal jouw afgewezen nummerbehoud aanvraag wel worden goegekeurd. Is dit wat je wilt? In dat geval mag ik het voor jou in orde maken. Vanwege de privacy wet moet Roel mij persoonlijk zelf ook even berichten, of hij mag met ons chatten via www.ben.nl/service/contact, bellen via 0900 0401405 of een berichtje sturen via Messenger/twitter

Ik had een PB gestuurd 4 dagen geleden maar doe het zo ook even.
Dit wil ik graag. Want het duurt nu wel lang. We willen gewooon afkopen bij simpel, en nummerbehoud bij ben. Graag zo snel mogelijk. Alvast bedankt. Mijn man heeft u een bericht gestuurd via privebericht om het ook voor hem te regelen. Hij heeft hierbove ook gereageerd. Dat is mijn man,

Goedemorgen @Marij Korremans  Bedankt voor jouw antwoord en voor jouw gegevens via een privebericht. Ik kan via ons systeem een urgentie verzoek indienen met afkoop contract. Dan zal jouw afgewezen nummerbehoud aanvraag wel worden goegekeurd. Is dit wat je wilt? In dat geval mag ik het voor jou in orde maken. Vanwege de privacy wet moet Roel mij persoonlijk zelf ook even berichten, of hij mag met ons chatten via www.ben.nl/service/contact, bellen via 0900 0401405 of een berichtje sturen via Messenger/twitter

Goededag, @Fatima 

Nogmaals Roel hier.

Ik kan geen PB sturen maar blijf mails krijgen dat het nummerbehoud niet geaccepteerd wordt. Afkopen is geen probleem. Ik wil het graag af kunnen ronden.

Reputatie 4
Badge +1

Goedemiddag @Marij Korremans  Daar zijn we weer na een een paar dagen gesloten te zijn vanwege Pinksteren. 😊 Ik heb jouw gegevens ontvangen en ik heb zoals beloofd de urgentie aanvraag met afkoop opnieuw ingediend voor je. Als het goed is ontvang jij heel snel een goedkeuring per e-mail. 

Reputatie 4
Badge +1

Goedemiddag @Shadowroelie  Bedankt voor je bericht! 💙 Wat gek dat het jou niet lukt om je gegevens naar mij te sturen? Kan je het nog een keer proberen via deze link? Anders mag je ons berichten via de chat op www.ben.nl/service/contact  of via Messenger en/of Twitter We maken het graag snel in orde voor je. 

Reageer