Beantwoord

bestelstatus

  • 29 December 2018
  • 7 reacties
  • 404 keer bekeken

Ik heb een bestelling geplaatst, maar kan de status van mijn bestelling niet volgen. Volgens de mail zou dit op de ik ben pagina te volgen zijn, maar nada.
icon

Beste antwoord door Romy 31 December 2018, 14:49

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Lia. Ik ga even met je meekijken. Klopt het dat je twee bestellingen hebt geplaatst?
Dag Romy,
Nee, het is ingewikkelder. Heb er inmiddels 3 geplaatst.
1e had ik donderdagavond gedaan, maar uiteindelijk was de verkeerde kleur aangeklikt. Op internet schoten iedere keer de instellingen weer verkeerd. Hiervan heb ik vrijdagmiddag een mail van AMP gekregen, deze geannuleerd.
donderdagavond ook een 2e gedaan voor de goede kleur, alleen is deze niet doorgevoerd.
vrijdagmiddag na annuleren via AMP heb ik een 3e order geplaatst. Deze is geaccepteerd, voor zover ik zie, maar ik kan nergens op de ik-ben-pagina een statusoverzicht vinden.
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor jouw informatie. Ik zie hier dat er een nieuwe bestelling is doorgevoerd. Dit gaat dus niet om een verlenging. Het lijkt me verstandig om even geen bestelling meer te plaatsen, zodat dit eerst kan worden opgelost. Wilde je een verlenging plaatsen of een geheel nieuw abonnement met een nieuw nummer? En welk toestel met welke kleur wil je graag hebben?
Dag Romy,
Heb inmiddels een mail van AMP gekregen. Dus hoop dat het goed komt.
Misschien is jullie website niet heel duidelijk. Als gebruiker heb ik er toch geen idee van of ik een bestelling of een verlenging plaats via Mijn Ben?
Hopelijk kunnen jullie alles aan de achterkant rechtbreien.
Als toestel wil ik graag de Samsung Galaxy A7 (2018) Gold. Zie de laatste order.
Ik hoop ook dat ik het beoogde tarief ad € 7,50 voor bellen/sms en data krijg. Betaal nu € 9,00.
Wilde dus eigenlijk verlenging en tegelijk een nieuw toestel. Natuurlijk met nummerbehoud.
Reputatie 5
Badge +9
Hi Lia. Ik heb het voor je in orde gemaakt. Je krijgt binnen twee dagen een e-mail van amp om jouw bezorgafspraak te maken. De bestelling die op 9 januari geleverd zou worden heb ik voor je geannuleerd.
Als klant krijg je tijdens de bestelling de optie om aan te geven dat je al klant bent, zodat je geen nieuwe bestelling, maar een verlenging kunt plaatsen. Wanneer je hier niet helemaal uitkomt kun je altijd met onze gratis bestellijn bellen.

Nummerbehoud hoef je overigens niet aan te vragen bij een verlenging.
Beste Romy, Inmiddels zijn we 1 dag verder, maar ik zie nog geen mutatie in mijn abonnementsgegevens. Gisteren gaven jullie via de telefoon aan dat na 1 werkdag de verlenging zichtbaar zou worden.
Denk jij dat dit nog goed gaat komen?
Reputatie 5
Badge +9
Ja, je kan vanaf vandaag een e-mail ontvangen van jouw verlenging. Sorry voor het wachten.

Reageer