Beantwoord

Bundels te duur tov concurrentie en zusterbedrijven.

  • 26 May 2021
  • 5 reacties
  • 104 keer bekeken

Beste,

Komt er een verandering in bundels? Op dit moment zijn de bundels best laag voor wat je betaald. Ik weet dat jullie een low cost provider zijn, maar dat is simpel (zuster bedrijf) , Youfone, Hollandsnieuwe en in een zekere Tele2 (budget alternatief van t-mobile en zuster bedrijf).

 

Voor 10 Euro per maand kan je bij simpel 10gb, onbeperkt bellen en 500 sms krijgen. Youfone voor 9,50 euro 200 bel/sms en 8gb internet. Tele2 voor 13 euro 10gb en 200 bel/sms, Hollandsnieuwe 10 euro voor 10000 units die je als MB/sms/belminuten kan gebruiken. 

 

Wat is het verschil tussen simpel/Tele2 en Ben als je hier eigenlijk minder krijgt dan jullie zuster bedrijven terwijl je hetzelfde betaald. 

 

icon

Beste antwoord door Merve 31 May 2021, 09:16

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi! Goede vraag! Ik adviseer je om hiervoor contact op te nemen met mijn collega's van de verkoopafdeling. Zij zijn hier namelijk expert in waardoor ze jou beter kunnen verder helpen.

Hoi! Goede vraag! Ik adviseer je om hiervoor contact op te nemen met mijn collega's van de verkoopafdeling. Zij zijn hier namelijk expert in waardoor ze jou beter kunnen verder helpen.

En wat kunnen die voor mij betekenen? Mijn vraag gaat meer over het algemeen en niet een persoonlijke aanbieding. 

Reputatie 5
Badge +6

Wij kunnen niet de prijzen zomaar veranderen maar zij kunnen jou wel meer informatie geven over de algemene bundels. 

Wij kunnen niet de prijzen zomaar veranderen maar zij kunnen jou wel meer informatie geven over de algemene bundels. 

Hoe kom ik in contact met hun? 

Reputatie 5
Badge +6

Je kunt mijn collega bereiken op 0800 - 24 62 468. (Ma t/m Vr van 9:00 tot 20:00)

 

Reageer