Beantwoord

Nummerbehoud aanvraag op het verkeerde nummer

  • 20 May 2023
  • 5 reacties
  • 43 keer bekeken

 

Hoe kan ik bij Ben een klacht indienen omdat er een proces niet goed loopt?

 

Ik heb een tweede ben abonnement aangevraagd voor mijn dochter. Hier wordt ook de optie nummerbehoud aangeboden.

 

Ik heb dat aangevraagd voor een Simyo nummer van mijn dochter. Vervolgens blijkt de aanvraag te zijn gedaan op het eerste ben abonnement. Ik loop nu dus een risico om mijn nummer van het eerste abonnement wat ik al jaren heb kwijt te raken. Geen fijn gevoel!

 

Als ik vervolgens wil annuleren kom ik op deze pagina

https://www.ben.nl/service/nummerbehoud/ben-mobiele-nummer-activeren

 

Waar verplicht om een kenmerk wordt gevraagd.

Ik heb dit kenmerk niet gekregen dus ik kan ook nog eens niet annuleren!

 

Er loopt dus iets iets niet helemaal goed.

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Gerton 24 May 2023, 16:28

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Gerton  Fijn dat je contact opneemt. Echter is het niet handig dit te doen via onze community omdat er best spoed achter zit als ik het zo lees! Kan je ons bellen via 0900 0401405 of via 1200 zodat we dit snel kunnen nakijken/oppakken/annuleren voor je? Je mag anders ook met ons chatten via www.ben.nl/service/contact. Tot heel snel! 

Hoi @Gerton  Fijn dat je contact opneemt. Echter is het niet handig dit te doen via onze community omdat er best spoed achter zit als ik het zo lees! Kan je ons bellen via 0900 0401405 of via 1200 zodat we dit snel kunnen nakijken/oppakken/annuleren voor je? Je mag anders ook met ons chatten via www.ben.nl/service/contact. Tot heel snel! 

 

dank, inmiddels geannulleerd,maar ik wil wel graag dat er iets met de klacht wordt gedaan, zodat de andere klanten die een tweede nummer aanvragen niet ook het probleem krijgen dat hun eerste nummer wordt vervangen ipv het nieuwe nummer

 

Reputatie 4
Badge +1

Goedemorgen @Gerton  Fijn dat de order geannuleerd is. Ik snap heel goed dat het niet de bedoeling was om op de verkeerde aansluiting nummerbehoud aan te vragen. Ik wil jou en alle andere klanten daarom graag naar dit topic over nummerbehoud aanvragen verwijzen. Hier staat precies uitgelegd hoe het aanvragen op het juiste nummer werkt en wat je kan doen om te voorkomen dat dit nog een keer gebeurt.

Hoi Fatima, dank deze kende ik nog niet

waar het mij om gaat is dat bij aanvraag tweede nummer, als je kies voor nummerbehoud, het systeem automatisch het tweede nummer kiest en niet het eerste. 
Ongetwijfeld staat het ergens aangegeven dat klanten dit zelf moeten doen, maar vaak zijn klanten druk, lezen niet goed etc

Gerton

 

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Gerton  Hartelijk dank voor jouw feedback hierover, we nemen het zeker mee! 💙

Reageer