Beantwoord

Nummerbehoud annuleren

  • 26 April 2023
  • 7 reacties
  • 111 keer bekeken

Hoi,

Ik zou graag mijn nummerbehoud willen annuleren maar heb geen nummerbehoud kenmerk in mijn mail kunnen vinden. Waar kan ik deze nog meer zien?

Dankjewel!

icon

Beste antwoord door Fatima 28 April 2023, 14:17

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @fatimaelm  Je kan snel en makkelijk zelf jouw nummerbehoudaanvraag annuleren via deze link: https://www.ben.nl/service/nummerbehoud/ben-mobiele-nummer-activeren#no-back  Kom je er alsnog niet uit, bericht mij dan via een privébericht en stuur hier jouw achternaam, adres, geboortedatum en telefoonnummer. Dan annuleer ik die aanvraag voor je. Laat je me nog even weten of de link geholpen heeft? 😊

Ik heb hetzelfde probleem.

de opgegeven website helpt niet, dit vraagt om een kenmerk wat niet in de mail staat

 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Gerton! Wat onhandig dat het bij jou ook niet werkt. Ik wil je hier graag mee helpen. Zou je mij in een privébericht met je telefoonnummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven?

Reputatie 4
Badge +1

Hoi  @Gerton   Ik heb jou net een privebericht gestuurd nav jouw privebericht. Kijk je even wat er staat? 😊

Reputatie 4
Badge +1

Goedemorgen @Gerton   Op jouw verzoek heb ik jouw nummerbehoudaanvraag geannuleerd. Ik hoop jou zo geholpen te hebben. 

yes, dank!

Reputatie 4
Badge +1

Graag gedaan @Gerton 

Reageer