Skip to main content
Beantwoord

Tijdelijk Ben 06-nummer activeren

• 11 april 2025
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Ik wil graag nu mijn tijdelijke nummer gaan gebruiken, maar kan het nummerbehoud kenmerk niet vinden.

Ik heb bij de bevestiging hier niks van gezien.

Graag zou ik het nummer wel graag gaan gebruiken alvast.

Groet

Herman

Beste antwoord door Ben Moderators

Goedemorgen ​@Her72  Hartelijk dank voor het openen van dit topic. 😊 Wil jij nu al bellen met jouw nieuwe Ben 06-nummer voordat jouw te behouden mobiele nummer wordt overgezet? Ben activeert jouw Ben abonnement zodra je huidige mobiele nummer is overgezet. Mocht je alvast gebruik willen maken van het tijdelijke Ben mobiele nummer totdat je te behouden nummer is overgezet, dan kun je dat doorgeven via mijn website. 

https://www.ben.nl/service/nummerbehoud/ben-mobiele-nummer-activeren#no-back

Binnen twee werkdagen activeer ik je Ben mobiele nummer. Vanaf dat moment gaan je abonnementskosten in. Houd er wel rekening mee dat je dubbele abonnementskosten betaalt totdat je te behouden nummer is overgezet. Veel plezier met je nieuwe Ben abonnement!  🌼

Bekijk origineel

1 reactie

Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • 137 reacties
  • Antwoord
  • 22 april 2025

Goedemorgen ​@Her72  Hartelijk dank voor het openen van dit topic. 😊 Wil jij nu al bellen met jouw nieuwe Ben 06-nummer voordat jouw te behouden mobiele nummer wordt overgezet? Ben activeert jouw Ben abonnement zodra je huidige mobiele nummer is overgezet. Mocht je alvast gebruik willen maken van het tijdelijke Ben mobiele nummer totdat je te behouden nummer is overgezet, dan kun je dat doorgeven via mijn website. 

https://www.ben.nl/service/nummerbehoud/ben-mobiele-nummer-activeren#no-back

Binnen twee werkdagen activeer ik je Ben mobiele nummer. Vanaf dat moment gaan je abonnementskosten in. Houd er wel rekening mee dat je dubbele abonnementskosten betaalt totdat je te behouden nummer is overgezet. Veel plezier met je nieuwe Ben abonnement!  🌼

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen