Beantwoord

overgestapt naar Ben, geen verbinding

  • 20 July 2020
  • 6 reacties
  • 269 keer bekeken

Vandaag overgestapt naar Ben, geen verbinding. Melding: simkaart niet geactiveerd. Lekker voor een nieuwe klant! Tel, een paar keer opgestart. :rage:

icon

Beste antwoord door Romy 21 July 2020, 12:06

Bekijk origineel

6 reacties

Weet iemand een telefoon nummer van de klantenservice? Dit is waardeloos :smiling_imp:

Reputatie 5
Badge +9

Hi Aurash. Leuk dat je ons op de community gevonden hebt, ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en misschien is het dan ook handig om jouw topic te updaten! Als ik het goed heb begrepen heb je twee bestellingen geplaatst wat niet de bedoeling is geweest. Klopt het dat je nu wel de juiste simkaart in gebruik hebt? Onze klantenservice pagina vind je trouwens hier

Hi Romy,

Het klopt niet helemaal. Ten eerste heb ik GEEN twee bestellingen geplaatst, ten tweede heb ik (nog ) geen simkaart in gebruik. Die moet nog gestuurd worden. En dus geen werkende telefoon! Ik vind een vervelende situatie want ben regelmatig in de auto voor mijn werk. 

Hallo Ben!!!!
Is er nog iets bekent over mijn Simkaart, abonnement? Zit nog steeds met lege handen. Het is wel stilte daar. Geen bericht, geen simkaart geen verbinding, geen mail…. 
BEN erg benieuwd of er goed gaat!   

Reputatie 5
Badge +9

Hi Aurash, het kan zijn dat dit per ongeluk is gegaan, maar ik zie een contact moment waarbij jouw bestelling is geanulleerd na jouw contact met onze klantenservice. Ik verzin dit niet.

Daarnaast moet je bij de aanschaf van een nieuwe simkaart altijd jouw simkaart activeren. Dit hebben we je ook uitgelegd in de communicatie die je van ons hebt ontvangen. Misschien kun je de e-mail nog terug vinden. Je kunt hem activeren via jouw Ik-Ben omgeving. Wanneer het je niet lukt kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij regelen dit graag voor je. 

Ik heb de simkaart gekregen en geactiveerd. Sluit de topic

Reageer