Beantwoord

Prijs abonnement met rentepunten ING

  • 25 March 2021
  • 7 reacties
  • 1181 keer bekeken

  • Ben op dreef
  • 4 reacties

Met een voucher van de rente punten ING kan een abonnement worden afgesloten met 3 euro korting per maand. Niet vermeld is echter waarvan die 3 euro wordt afgetrokken. Kortom: wat moet uiteindelijk betaald worden voor onbeperkt bellen/SMS en 5000 mb?

icon

Beste antwoord door Jolijn 25 March 2021, 15:40

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Hoi!

Ik heb dit even voor je nagekeken en ik zie dat dit abonnement bij ons 10 euro per maand kost met de bundels die je kiest. Als het goed is krijg je deze bundels te zien als je voor deze actie gaat!

Ik kom nu op meerdere plaatsen een bedrag tegen van 12 euro per maand voor een dergelijk abonnement. Met de genoemde 3 euro korting, wordt dat dus 9 euro per maand. Volgens u zou het 7 euro per maand worden?

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @BXBB, de 3 euro korting krijg je op de adviesprijs van onbeperkt min / sms en 5000 MB 4G Extra Snel. De adviesprijs is 13 euro, dus met de korting van 3 euro ga je dus 10 euro betalen voor dit abonnement als je gebruik maakt van de actie, niet 7 euro.

Adviesprijs? Deze wordt nergens genoemd op de website. Alleen een "normale" prijs van 12 euro!

Extra snel is voor mij namelijk overbodig!

Reputatie 3
Badge +7

@BXBB De adviesprijs wordt aangegeven op de pagina van de ING Rentepunten winkel. Je kunt namelijk met deze voucher alleen gebruik maken van specifiek deze bundels en deze kosten.

Inderdaad is de informatie inmiddels aangepast en staat duidelijk vermeld om welk abonnement het gaat.

Reageer