telefoon kwijt wat nu

  • 5 August 2020
  • 8 reacties
  • 698 keer bekeken

ik ben mijn telefoon verloren was een toestel van jullie wat moet ik nu doen groet patrick Glintmeijer

 


8 reacties

goede middag Patrick Glintmeijer hier ikben onlangs van mijn telefoon bestolen een samsung A20e. ik zou graag willen weten wat iknu moet doen.

M.v.g P.Glintmeijer

 

P.S ikheb een abbonnement bij jullie 

 

 

hallo is eriemand ?????

 

 

 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Patrick. Onze reactietijd is één werkdag, hierom dat ik jouw vraag nu pas beantwoord. Wel erg balen van je toestel. Heb je de simkaart al geblokkeerd? Hier zie je hoe je ons sneller kunt spreken! :blush:

ja heb simkaart geblokkeerd, maar nou snap nu wel waarom de telefoon zo lang duurt..... ze zouden een smsje sturen om een afspraak te maken niet handig alsje zonder telefoon zit 😛 dus zou dit graag via de mail willen doen zit nu al lang zonder telefoon 

Groet Patrick Glintmeijer

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @patrickglint! Dat moet geen probleem zijn. Je krijgt bij een bestelling via de e-mail een bericht van onze bezorgservice AMP, waarmee je een bezorgafspraak kunt maken. Ik raad je aan dit na te kijken. Mocht je nog andere vragen hebben over je bestelling, staan we voor je klaar.

hallo is er al iets bekend over contact zoeken met mij via de mail ik nog geen mail binnen van AMP zit al weer een tijdje zonder telefoon.. duurt erg lang zo :-(

Reputatie 5
Badge +9

Goedemiddag, dat duurt zeker erg lang zo! Zou je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekeningnummer kunnen versturen? Dan kijk ik even met je mee! 

Reageer