Beantwoord

Wat gebeurt er na het verlopen van de contracttermijn?

  • 22 September 2017
  • 7 reacties
  • 2873 keer bekeken

Mijn abbo is eind feb afgelopen na twee jaar. Ik wil liever bij jullie blijven. Ik gebruik geen smartphone dus mb hoeft niet(heb nu ook niet bij abbo). Heb abbo alleen onbeperkt bellen en smsen en als het kan wil ik dat zo houden. Kan ik begin dec verlengen en dan sim only nemen bij jullie? Ik wil mijn telnr graag houden.
icon

Beste antwoord door Angelique 25 September 2017, 09:13

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Smilja48, fijn om te lezen dat je na het einde van het huidige contract gezellig bij ons wilt blijven! Contracten met een termijn van 24 maanden worden niet automatisch stop gezet nadat de einddatum is bereikt. Na 24 maanden zal jouw abonnement worden omgezet naar een maandelijks Sim Only abonnement met de bundels die je hebt in het 24 maanden contract. Natuurlijk zou je ook mogen verlengen om gebruik te maken van de huidige tarieven en acties van nu. Meer over het verlengen van je abonnement lees je hier. Door je abonnement te verlengen blijf jij je eigen nummer behouden.
hallo, ik heb een abonnement met toestel 24mnd, wat gebeurt er als ik niets doe na deze periode? ik wil graag mijn nummer behouden. of moet ik hem omzetten naar sim only
Reputatie 5
Badge +6
Hoi @Kimmiej! Wat leuk dat je nog steeds bij Ben wilt blijven. Zodra jouw abonnement op zijn einde loopt heb je verschillende opties, je kunt er voor kiezen om niks te doen.
Maar dan weet ik niet welke keuzes er zijn en of ik dan in tussentijd nog hetzelfde nummer heb.en wat gebeurd er dan als ik niets doe?
Reputatie 5
Badge +9
Je kunt op de link klikken voor meer info, maar als je niets doet behoud je je nummer. Je kunt jouw abonnement ook verlengen. Dan behoud je je nummer ook!
bedankt. ik heb alle info die ik nodig heb
Reputatie 5
Badge +6
Super! Ik wens je een mooie dag toe😊

Reageer