[Den Haag – 28 mei 2021] BEN en T-Mobile zijn uitgeroepen tot klantvriendelijkste telecombedrijven van Nederland 2021. Zo blijkt uit onafhankelijk marktonderzoek van MarketResponse. Jaarlijks monitoren zij de prestaties van organisaties in uiteenlopende branches op het gebied van klantvriendelijkheid. In een onafhankelijk marktonderzoek onder de Nederlandse consument, beoordeelden klanten BEN met een 8-min, waarmee de provider met stip bovenaan staat in de branchecategorie Telecom.
Klanten noemen in hun positieve beoordeling vooral de transparantie van BEN en de flexibiliteit en ondersteuning bij wijzigingen.
Tisha van Lammeren (directeur Consumentenmarkt bij T-Mobile Nederland): “Klanttevredenheid en service staan bij al onze merken hoog in het vaandel. Om onze klanten een optimale service te verlenen, werken we doorlopend aan het nog verder verbeteren van onze dienstverlening en klantondersteuning. We zijn trots en blij met deze feedback van onze klanten, om hen gaat het uiteindelijk. Deze mooie titel is voor ons en onze partners in klantenservice, VANAD Group, dan ook een prachtige kroon op ons werk.”
Beste mobiele netwerk wereldwijd
Eerder dit jaar viel ook het mobiele netwerk van T-Mobile weer in de prijzen en werd door mobiele benchmarkorganisatie umlaut uitgeroepen tot het beste mobiele netwerk wereldwijd. T-Mobile won deze nieuwe award nadat de operator afgelopen december al voor de vijfde maal op rij door umlaut was uitgeroepen tot beste netwerk van Nederland.
Onderzoek MarketResponse
MarketResponse monitort al sinds 2007 hoe bedrijven presteren op klantvriendelijkheid, met als hoogtepunt de jaarlijkse bekendmaking van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Geen jury, geen nominaties, geen stemmingen, maar een score op basis van onafhankelijk marktonderzoek onder consumenten.