[ONDERHOUD AFGEROND] Ben app, Ik Ben pagina en website niet bereikbaar vanaf 07/12 20.00 uur

  • 7 December 2019
  • 27 reacties
  • 2245 keer bekeken

Update: de werkzaamheden duren langer dan verwacht. Hierdoor kunnen we alle systemen waaronder de Ben app, de Ik Ben pagina en de website pas tussen 8:00 en 9:00 op maandag 9 december vrijgeven. De verdere updates zullen via zowel dit topic als op de website plaatsvinden. Sorry voor het ongemak.

Update: helaas zijn de systemen nog niet vrijgegeven, sorry hiervoor. Wij hebben nu al een aantal verschillende indicatie’s gegeven welke wij niet zijn nagekomen door technische problemen. De verwachting is dat de onderhoud om 12.00 uur wordt afgerond ( met kans op uitloop). 

Update: 9 december 12.03: Door technische problemen worden de systemen naar verwachting 10 december 09.00 uur vrijgegeven. Nogmaals sorry voor het ongemak.

Update: 9 december 17:13: Om geen valse verwachtingen af te geven (ivm de complexiteit van de technische issues die we hebben ontdekt tijdens de werkzaamheden) willen we geen tijdstip binden aan wanneer we weer online zijn. Vooralsnog werken we er met man en macht aan om morgen zo vroeg als we kunnen online te zijn met zowel de systemen, Ben app, Ik Ben pagina, de website als al onze klantenservice kanalen. Excuses voor het ongemak. 

Update: 10 december 10.55: De technische storing is verholpen. De website, Ben app en de ik Ben pagina is weer beschikbaar! Dit betekent dat je zelf de pin/pukcode kunt opzoeken of de simkaart blokkeren via de Ben app of de Ik Ben pagina. Hou er rekening mee dat er mogelijk nog wel een vertraging zit in het doorvoeren van wijzigingen achter de schermen.
 

 

Van zaterdag 7 december 20:00 uur tot en met zondag 8 december 20:00 staat er groot onderhoud gepland voor onze systemen en website. Het onderhoud is nodig om de Ben app, de Ik Ben pagina en de website te updaten en om ervoor te zorgen dat deze zo goed mogelijk blijven werken voor onze klanten.

Als gevolg hiervan zijn de Ben app, de Ik Ben pagina en onze website niet bereikbaar vanaf zaterdag 7 december 20:00 uur t/m zondag 8 december 20:00 uur. Ook zijn we hierdoor op zondag 8 december gesloten op onze Webcare kanalen (o.a. Facebook en Twitter) en de Chat. Vanaf maandag 8:00 zijn mijn collega’s er weer.

Mocht je een MB Extra bundel nodig hebben of een wijziging willen aanbrengen aan je abonnement dan is het advies om dat vóór zaterdag 20:00 uur te doen. Tot slot heeft het onderhoud natuurlijk geen invloed op ons netwerk dus je bent gewoon bereikbaar met jouw Ben abonnement.

Groeten van Nihad


27 reacties

Ik hoop dat:

  1. De boel zo snel mogelijk en goed klaar is. (ok.. nu) 
  2. Er een tegemoetkoming komt voor de problemen ( Ok, nu achteraf snap ik waarom mijn internet het niet doet, maar dat kon ik niet vasstellen toen de contact button niet werkte)
  3. Er een meer open communicatie komt waarom het zo lang duurde, want technische problemen en complexiteit is erg vaag. Ik snap dat de mensen die dat onder uitleggen bij (1) bezig waren. 

 

 

 

 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Tom! Logisch dat je meer informatie wilt. Mijn collega's van de verkoopafdeling zijn momenteel nog bezig met deze bestellingen. Ik kan je dan ook nog geen uitsluitsel geven, sorry hiervoor!!

Reageer