Skip to main content

[OPGELOST]: Geen bevestigingsmail bij activeren vervangende simkaart & simkaart werkt niet na activatie


Toon eerste bericht

47 reacties

  • Ben nieuwsgierig
  • 2 reacties
  • 8 oktober 2018
Het is gelukt inderdaad, bedankt voor je reactie 🙂

Jill
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-moderator
  • 120 reacties
  • 8 oktober 2018
roelieneprins schreef:
Het is gelukt inderdaad, bedankt voor je reactie :)


Super! Graag gedaan. Ik wens je een fijne dag.

  • Ben nieuwsgierig
  • 1 reactie
  • 8 oktober 2018
Wietske schreef:
Momenteel ervaren we problemen met het versturen van een bevestigingsmail na het activeren van een simkaart. Het kan dat deze bevestiging daardoor vertraagd wordt verstuurd. Geen zorgen, de simkaarten worden wel gewoon succesvol geactiveerd.

Heb je je vorige simkaart geblokkeerd voordat je een nieuwe simkaart wilde bestellen? En activeer je je nieuwe simkaart vervolgens en werkt deze nog niet? Door een storing wordt de blokkade op de aansluiting niet automatisch verwijderd wanneer de nieuwe simkaart is geactiveerd. Werkt je nieuwe simkaart nog niet na de activatie laat dan hieronder een berichtje achter.

Als ik mijn SIM kaart wil activeren op IkBen app dan krijg ik de melding dat dit niet mogelijk is.
Op mijn telefoon krijg ik de melding 'Alleen nood-oproepen'


Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Auteur
  • Ben de beste
  • 231 reacties
  • 9 oktober 2018
lammersg schreef:
Wietske schreef:
Momenteel ervaren we problemen met het versturen van een bevestigingsmail na het activeren van een simkaart. Het kan dat deze bevestiging daardoor vertraagd wordt verstuurd. Geen zorgen, de simkaarten worden wel gewoon succesvol geactiveerd.

Heb je je vorige simkaart geblokkeerd voordat je een nieuwe simkaart wilde bestellen? En activeer je je nieuwe simkaart vervolgens en werkt deze nog niet? Door een storing wordt de blokkade op de aansluiting niet automatisch verwijderd wanneer de nieuwe simkaart is geactiveerd. Werkt je nieuwe simkaart nog niet na de activatie laat dan hieronder een berichtje achter.

Als ik mijn SIM kaart wil activeren op IkBen app dan krijg ik de melding dat dit niet mogelijk is.
Op mijn telefoon krijg ik de melding 'Alleen nood-oproepen'



Ik heb zojuist gereageerd op jouw andere topic 😃

  • Ben nieuwsgierig
  • 1 reactie
  • 22 oktober 2018
Hallo,

Mijn simkaart heb ik gister geactiveerd en inderdaad nog geen mailtje ontvangen. Heb wel mijn toestel al meerdere malen aan- en uitgezet.

Alvast bedankt.

Shanna
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+2
  • Ben de beste
  • 109 reacties
  • 22 oktober 2018
Goedemorgen!

Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Als je je toestel opnieuw opstart dan moet je gebruik kunnen maken van je simkaart 🙂

  • Ben nieuwsgierig
  • 1 reactie
  • 23 oktober 2018
Ik heb vandaag mijn vervangende simkaart binnen gekregen.
Het activeren is inmiddels gelukt (ik kan zien op de site dat hij geactiveerd is) en mijn oude simkaart geeft aan dat hij niet meer geregistreerd is. So far so good zou je zeggen.
Nu blijft mijn telefoon zeggen bij de nieuwe simkaart dat er geen simkaart in de telefoon zit, de oude simkaart herkent hij echter meteen en ik kan dan ook meteen mijn pincode intoetsen.
Hoe kan het dat mijn telefoon de nieuwe simkaart niet herkent? Althans daar lijkt het op?
Ook meerdere andere telefoons herkennen de simkaart niet.

Jill
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-moderator
  • 120 reacties
  • 24 oktober 2018
Hi Roeliene, ik zie dat jouw simkaart inmiddels weer actief is. Mocht hij nog niet werken zet dan even jouw telefoon helemaal uit/aan.

Rudy65
  • Ben nieuwsgierig
  • 5 reacties
  • 23 november 2018
Onlangs overgestapt en ondervind ik hetzelfde probleem.
"Nummerbehoud is goedgekeurd, Ik zet jouw nummer dan ook op 22-11-2018 over naar Ben
Je kunt direct gebruik maken van je simkaart, door deze in je mobiele telefoon te plaatsen"
Na invoeren pincode komt: NetwerkPin...is dit de activatiecode die ik per e-mail toegestuurd ga krijgen?
Nu kan ik dus geheel niet bellen; oude provider verschijnt nog steeds op beeldscherm maar ligt er uit.
mvg Rudy.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 23 november 2018
roelieneprins schreef:
Hier hetzelfde probleem: ik krijg geen activeringsmail binnen! Kunnen jullie me helpen?


Hi Roeline. Ik zie geen bestelling terug, wanneer heb je deze geplaatst?

Rudy65
  • Ben nieuwsgierig
  • 5 reacties
  • 25 november 2018
Rudy65 schreef:
Zojuist 25-11, probleem gemaild middels contactformulier Ben website.

Jill
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-moderator
  • 120 reacties
  • 26 november 2018
Rudy65 schreef:
Rudy65 schreef:
Zojuist 25-11, probleem gemaild middels contactformulier Ben website.


Hi Rudy65, wat leuk dat je voor ons hebt gekozen! Ik heb alle instellingen nagekeken en zie dat de simkaart helemaal actief is. Mocht hij nog niet werken zou je mij dan de laatste vier cijfers van de Ben simkaart willen doorgeven? Dan check ik of je de juiste simkaart hebt ontvangen.

Rudy65
  • Ben nieuwsgierig
  • 5 reacties
  • 26 november 2018
Hallo Jill. Simkaart nummer eindigt op ...0553.
groeten Rudy.

Jill
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-moderator
  • 120 reacties
  • 26 november 2018
Die heb ik hier ook staan. Zou je de simkaart helemaal opnieuw in jouw telefoon willen plaatsen en willen kijken of het nu wel werkt?

Rudy65
  • Ben nieuwsgierig
  • 5 reacties
  • 26 november 2018
Zojuist gedaan, na invoer pincode volgt scherm met verzoek invoer NetwerkPIN.
Ik heb een oude Motorola (2012) en lees op het internet dat het met het simlock vrij van het toestel te maken kan hebben, echter weet ik zeker dat ik dat in het verleden al eens heb gedaan.

Jill
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-moderator
  • 120 reacties
  • 26 november 2018
Ah dan zou het daar inderdaad door kunnen komen. Je kunt het controleren bij de provider bij wie je het toestel hebt aangeschaft. Als er een simlock op dit kunnen zij jou de code geven om hem te unlocken.

Rudy65
  • Ben nieuwsgierig
  • 5 reacties
  • 27 november 2018
Een nieuw toestel, simlock vrij, gekocht en klaar er mee.
bedankt, groeten van Rudy.

Jill
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-moderator
  • 120 reacties
  • 27 november 2018
Rudy65 schreef:
Een nieuw toestel, simlock vrij, gekocht en klaar er mee.
bedankt, groeten van Rudy.


Ah fijn dat het nu werkt Rudy! Veel plezier met het abonnement.

Danigraphics
  • Ben nieuw
  • 1 reactie
  • 18 december 2018
Hallo, ik heb deze week mijn nieuwe simkaart ontvangen. Als ik mijn simkaart probeer the activeren krijg ik een pagina waarop staat dat mijn simkaart niet geactiveerd kan worden.

Dit is zeer vervelend en ik hoop dat hier wat aangedaan kan worden door jullie super “Ben” team. 😁

Alvast vriendelijk dank,

Daniel

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 18 december 2018
Hi! Ik zie hier geen simkaart bestelling of nummerbehoud bestelling terug. Zou je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum kunnen versturen? Dan kijk ik het even voor je na. 🙂

  • Ben op dreef
  • 3 reacties
  • 6 januari 2019
Mijn simkaart was geblokkeerd en ik heb een vervangende simkaart besteld, deze heb ik ook geactiveerd alleen heb ik geen bevestigings/activeringsmail hiervan gekregen en is de status van mijn simkaart nog steeds ‘geen service’. ik zou graag zo snel mogelijk geholpen worden

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Auteur
  • Ben de beste
  • 231 reacties
  • 7 januari 2019
germa25 schreef:
Mijn simkaart was geblokkeerd en ik heb een vervangende simkaart besteld, deze heb ik ook geactiveerd alleen heb ik geen bevestigings/activeringsmail hiervan gekregen en is de status van mijn simkaart nog steeds ‘geen service’. ik zou graag zo snel mogelijk geholpen worden


Hoi Germa, een werkende simkaart is natuurlijk wel zo handig 😉 Ik zie dat de nieuwe simkaart inmiddels actief is. Mocht je nog problemen ervaren met de nieuwe simkaart dan raad ik je aan om jouw telefoon even te herstarten.

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen