Skip to main content
Op dit moment ontvangen we problemen van klanten die zeggen geen netwerkverbinding te kunnen maken na terugkomst uit het buitenland.



We werken aan een oplossing en brengen het probleem in kaart. Volg daarom onderstaande stappen.



Controleer je netwerkinstellingen op jouw mobiele telefoon:

Apple:

· Open de Instellingen op je iOS toestel

· Ga naar Algemeen

· Ga naar Stel Opnieuw In

· Kies Herstel Netwerkinstellingen

Of:

· Ga naar instellingen

· Mobiel netwerk

· Netwerkl selectie

· Automatisch uit

· Ben NL aanvinken.



Android:

· Ga naar instellingen

· Mobiele netwerken

· Netwerkoperators

· Handmatig selecteren

· Ben NL selecteren en opslaan





Mocht dit jouw netwerk problemen na terugkomst uit het buitenland niet hebben verholpen, laat dan hieronder even een berichtje achter. Dan help ik je graag verder.



Update: Het netwerk is weer beschikbaar, heb je nog geen netwerk zet dan even jouw telefoon uit/aan
Geen reactie

Reageer