[Opgelost] Website Ik Ben en online verlengen tijdelijk niet beschikbaar

  • 14 August 2021
  • 0 reacties
  • 414 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Goedemiddag!

Op dit moment is het tijdelijk niet mogelijk om in te loggen op de website van Ik Ben. Je kunt via de Ben App jouw verbruik inzien, bundels wijzigen en kopen, facturen enzovoorts.

Verlengen is op dit moment online niet mogelijk. Maandag tot en met vrijdag kun je dit weer telefonisch regelen via het telefoonnummer 1200.

We werken er hard aan om de website zo spoedig mogelijk weer online te hebben. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, laat het hier op onze Community gerust weten! 

[Update 17 augustus 9:35]

We werken er op dit moment nog hard aan om dit probleem op te lossen en hebben hopelijk zo snel mogelijk de definitieve oplossing!

[Update 18 augustus 9:14]

De problemen zijn opgelost, dus alles is weer bereikbaar! Excuus voor de overlast en mochten er nog vragen zijn kun je altijd hier op onze Community terecht!


Dit topic is gesloten