Beantwoord

Aangevraagd SIM only abonnement opgezegd, nog steeds geen bevestiging van Ben

  • 26 May 2023
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Ik heb een week geleden een sim only abonnement afgesloten. Daarbij bleek ik ineens een afspraak in te moeten plannen voor het bezorgen van de sim only. Dat heb ik in eerste instantie gedaan, maar door een onvoorspelbare week, via ampgroep aangegeven toch van het abonnement af te zien (dat werd daar als optie aangegeven). Ik kreeg mail van AMP:

“De bezorging van je bestelling is geannuleerd en teruggestuurd naar Ben. 
Binnen 5 werkdagen neemt een medewerker contact met je op om te horen of we nog iets voor je kunnen doen. 

Je krijgt een aparte mail van Ben met de bevestiging van de annulering. “

Tot op heden heb ik nog niks gehoord. Geen bevestiging, niks. De bevestigingsmail van Ben zelf, bij de aanvraag, heb ik wel ontvangen. Die gaf aan: 

“In je persoonlijke Ik Ben omgeving kun je de status van je bestelling volgen. Ik heb alvast een gebruikersnaam voor je Ik Ben omgeving aangemaakt. Je gebruikersnaam is: *** 

Je hoeft alleen nog maar een wachtwoord in te stellen. Klik op onderstaande button en volg de stappen.”

 

Dat is onmogelijk. Ik heb dus geen idee hoe/wie/wat/waar. Ik wil gewoon graag binnen de termijn van 14 dagen dit sim only abonnement ontbinden.

icon

Beste antwoord door Fatima 1 June 2023, 15:30

Bekijk origineel

3 reacties

Ik heb gisteren ook de weg naar het opzegformulier gevonden, ingevuld, verstuurd en ook hier geen enkele bevestiging dat het überhaupt ontvangen is.

 

Ik heb inmiddels ook via Twitter contact gezocht. Daar gelukkig wel vrijwel direct antwoord gehad. 
 

maar Ben: wat een zooitje is het momenteel bij jullie zeg. Mails die uitblijven, slechte/geen communicatie, foutieve info in een mailtje, foutmeldingen met account aanmaken, sim-only die ineens met dure koerier/pakketdienst bezorgd moet worden, wat een foutje blijkt, slecht contact kunnen krijgen (hier op de community krijg ik helemaal geen gehoor). Zo ken ik Ben niet van een paar jaar terug.

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @nancyo  Sorry voor de late reactie. Op de community is het niet handig om een dringende vraag te stellen omdat dit eigenlijk meer bedoeld is dat klanten elkaar helpen. Soms zijn wij er ook natuurlijk om te helpen, maar niet altijd. Fijn om van je te horen dat je contact het opgenomen via Twitter en hier wel vrijwel direct antwoord kreeg op je vraag. Ook op de chat zitten mijn collega's klaar om je te helpen, of je kan altijd bellen via 1200 ( gratis) . Sorry voor al het ongemak en de drukte, wij waren een aantal dagen gesloten vanwege Pinksteren en hierdoor is het nu wat drukker dat je gewend bent van ons. Nogmaals erg sorry! 🌷

 

Reageer