Beantwoord

Abonnement opzeggen vanuit het buitenland

  • 20 May 2019
  • 31 reacties
  • 3041 keer bekeken

Ik wil graag mijn abonnement opzeggen. Momenteel woon ik al in het buitenland en kan ik niet bellen naar de nummers die ik vind op de website.
hoe kan ik mijn abonnement Sim only 24 maanden opzeggen vanuit het buitenland?
icon

Beste antwoord door Merve 20 May 2019, 10:52

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hoi! Wat onwijs jammer dat je jouw Ben abonnement wilt opzeggen maar je bent uiteraard vrij om te gaan. Omdat je niet kunt bellen zal ik de opzegging voor jou doorvoeren. Je zult hiervan ook een bevestiging ontvangen. Ik wens je een mooie dag!
Beste Merve,

ik wil ook, vanauit het buitenland, mijn abo opzeggen,
bedankt voor Uw hulp
LB
Reputatie 5
Badge +6
Hi Leonardo! In het vorige topic heb ik het voor je in orde gemaakt.
Hallo Merve,

Ik zit in precies dezelfde situatie en wil ook graag mijn abonnement opzeggen.

Bedankt!
Bastiaan
Reputatie 5
Badge +6
Hoi Bastiaan! Ik heb het abonnement voor jou opgezegd. Je zult ook een bevestiging per mail krijgen. Kan ik misschien iets anders voor je doen?

Hi Merve,

Ik wil graag mijn abonnement opzeggen. Ik ben enige tijd geleden naar Denemarken verhuisd dus ik heb geen Nederlands nummer meer nodig. Helaas kan ik via mijn Deense nummer jullie 0800 nummer niet bereiken.

Groet

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Jelle! Begrijpelijk dat je dan wilt opzeggen. Ik heb het abonnement voor je opgezegd. Je zult ook een bevestiging per mail krijgen. Ik wens je een mooie dag!

Beste Merve,

 

Zou u mijn abonnement ook willen stopzetten? Ik ben naar Engeland verhuisd en kan nu niet per telefoon mijn Ben abonnement opzeggen. Bij voorbaat dank!

 

Steven

Reputatie 5
Badge +9

Hi Steven. Wil je jouw nummer behouden en ga je akkoord met de maand opzegtermijn? Dan maak ik het in orde voor je!

Beste Romy,

 

Bedankt voor je antwoord. Ik wil nog wel graag op dit nummer gebeld kunnen worden, dus ik zou het nummer graag willen behouden. 

Naar mijn weten is de opzegtermijn één maand, daar ga ik mee akkoord.

Groet,

Steven

Reputatie 5
Badge +9

Graag gedaan! Als je jouw nummer wilt behouden kan ik het abonnement niet beëindigen. Hiermee komt je nummer te vervallen. Je kunt wel een prepaid simkaart aanschaffen met nummerbehoud. Dan kun je je nummer behouden en zeggen zij automatisch het abonnement bij ons op. :relaxed:

Hallo Merve,

Ik zit in precies dezelfde situatie en wil ook graag mijn abonnement opzeggen.

Bedankt!

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Marleen! Ik wil je graag verder helpen. Wil je ook het nummer behouden?

Nee ;) 

Reputatie 5
Badge +6

Duidelijk! Ik zie dat je een bundelwijziging had aangevraagd. De bundelwijziging is nog niet ingaan hierdoor kan ik de opzegging niet doorvoeren. Mag ik de bundelwijziging annuleren? 

Ja, graag! 

Reputatie 5
Badge +9

Ik heb jouw abonnement met een maand opzegtermijn beëindigd. Ik wens je een fijne dag toe!

Hoi .. ik ook precies dezelfde situatie! Wil mn abonnement opzeggen en zit verweg in t buitenland! 

Reputatie 5
Badge +9

Hoi Carlien! Ai, jammer. Wil je jouw nummer behouden?

Hoi,

Ik wil ook mijn abonnement opzeggen maar kan niet de 0900 nummers bellen.

Wil je mijn simonly maandelijks opzegbaar abonnement opzeggen? Dat wordt dan per 1 februari.

Hartelijke groet René

Reputatie 5
Badge +9

Hi René. Ah jammer dat je jouw abonnement wilt beeïndigen. Wil je jouw nummer behouden?

Hoi 

Nee ik wil mijn nummer niet behouden

 

Groetjes René

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @rovers16! Ik zie dat je een abonnement van 24 maanden hebt welke nog niet is verlopen. Ik adviseer je om contact op te nemen met mijn klantenservice. Je kunt mijn klantenservice bereiken via 1200.

Hoi Merve,

 

Excuses ik had ingelogd met account van mijn partner. Nu met mijn account.

Mijn abonnement is maandelijks opzegbaar.

Dus ik zou graag zonder nummerbehoud willen opzeggen.

Reputatie 5
Badge +9

Hi! Ik heb jouw vraag behandeld in je andere topic! Fijne dag :blush:

Reageer