Beantwoord

Abonnement opzeggen vanuit het buitenland

  • 20 May 2019
  • 31 reacties
  • 3041 keer bekeken

Ik wil graag mijn abonnement opzeggen. Momenteel woon ik al in het buitenland en kan ik niet bellen naar de nummers die ik vind op de website.
hoe kan ik mijn abonnement Sim only 24 maanden opzeggen vanuit het buitenland?
icon

Beste antwoord door Merve 20 May 2019, 10:52

Bekijk origineel

31 reacties

Beste Ben, 

Ik zou ook graag mijn abonnement willen opzeggen of tijdelijk op zo laag mogelijk zetten, omdat ik naar het buitenland ben verhuist. Ik zal wel af en toe nog in Nederland zijn, dus dan zou ik wel graag voor een paar weken weer gebruik maken van Ben.

Wat raden jullie me aan om te doen? 

Groet, Lisette

Reputatie 5
Badge +9

Hi Lisette! Leuk dat je bent verhuist, spannend! Ik zou je willen adviseren om het nummer te behouden mocht je deze nog in Nederland gaan gebruiken. Je kan dan twee dingen doen. Kiezen voor de laagst mogelijke opties of jouw telefoonnummer (mocht jouw abonnementsduur dit toelaten) overzetten naar een pre-paid simkaart. Wanneer je het nummer niet meer van plan bent om te gebruiken zou ik hem opzeggen. Laat maar even weten wat jij het fijnst vindt, dan kijk ik wat ik voor je kan doen :blush:

Dag Romy,

Bedankt voor je reactie.

Ik zie online dat het laagst mogelijke abonnement alsnog €7,50 kost. Zijn er geen opties om dit te verder te verlagen? Ik gebruik het immers niet. 

Mocht dit niet mogelijk zijn, zou ik hem wel willen overzetten in Prepaid. Ik ga alleen met de huidige corona uitbraak nog heel even wachten, wellicht word ik wel teruggehaald naar Nederland als het hier in Congo ook uitbreekt.

Groet, Lisette

Reputatie 5
Badge +9

Hi Lisette! Voorheen hadden we nog een kleinere bundel, maar omdat deze niet gebruikt werd is deze eruit gehaald :frowning2:  7,50 euro is dan echt de laagste. Ik kan me voorstellen dat je dan voor pre-paid zou kiezen. Als je hiervoor kiest kunt je met nummerbehoud via een nieuwe provider overstappen. 

 

Ja, dat snap ik. Het is even afwachten hoe het gaat verlopen. Ik wens je in ieder geval veel succes daar en ik hoop dat het heel erg gaat meevallen in Congo!

 

Groetjes vanuit Nederland :blush:

Hallo Merve,

ik woon al jaren in Berlijn en merk dat ik nog steeds een klein abonnement bij BEN heb lopen. Kan ik dit abonnement via deze weg ook opzeggen?

Heel erg bedankt,

Alima

Reputatie 3
Badge +7

Hoi@Alima Sho!

Ik kijk graag met je mee naar wat ik voor je kan betekenen met je abonnement. Zou je hiervoor via dit account in een privébericht je telefoonnummer, (oude) postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen? Dan duik ik hier verder in.

Reageer