Beantwoord

geen bereik

  • 24 July 2021
  • 6 reacties
  • 665 keer bekeken

Mijn partner en ik willen wel stoppen met Ben. We hebben steeds slechter bereik. Als Ben niet levert hebben wij recht op vertrek. Help ons over te stappen graag

icon

Beste antwoord door Merve 26 July 2021, 08:53

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Riesjart! Jammer om te lezen dat je mij wilt verlaten maar je bent uiteraard vrij om te gaan en al zeker als je steeds slechter bereik hebt. Om dit in orde te kunnen maken, zou je eerst het probleem via de dekkingskaart moeten doorgeven. Dit wordt dan via de technische dienst onderzocht. Mocht hieruit blijken dat je niet genoeg bereik hebt, dan bieden wij je graag een passende oplossing. Maak je daar in ieder geval geen zorgen om. Ik wens je heel veel succes ermee. Mocht je hulp nodig hebben via de community, staan wij altijd voor je klaar! 

Dank voor je correcte antwoord. Op de dekkingskaart zitten we inderdaad in een grijs gebied. Precies waar ons huis is. Als we naar 300 meter van ons huis weglopen kunnen we bellen. De kaart geeft iig een verklaring. Wat meer moeten we doen om voor de genoemde passende oplossing in aanmerking te komen?

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Riesjart,

Als het goed is kun je via de dekkingskaart een melding maken van de problemen die je ervaart. Als je deze melding invult, zullen mijn collega's zo snel mogelijk contact met jullie opnemen over een oplossing voor jullie abonnementen.

Nou ik stop zeker met ben 

En heel snel

De dekkingskaart is onbereikbaar en daarmee ook een oplossing.

Slechte zaak. Als Ben niet levert hoef ik toch ook mijn abonnement niet uit te zitten.

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Riesjart,

Als je bent ingelogd op Ik Ben zou je een melding moeten kunnen maken via www.ben.nl/dekkingskaart.

Mocht dit niet werken, help ik je graag via dit kanaal verder voor een oplossing voor je abonnement. Zou je mij hiervoor via een privébericht jullie telefoonnummers, je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen? Dit kun je sturen naar dit account. Ik duik hier dan graag verder voor je in.

Reageer