Geen enkele coulance!

  • 14 May 2021
  • 7 reacties
  • 240 keer bekeken

Wat is Ben mij tegengevallen! Mijn gehandicapte zoon Niels (van wie ik curator ben) heeft een eenvoudig mobieltje waarmee hij alleen belt en gebeld wordt. Hij heeft al jaren een Ben-abonnement voor alleen bellen (onbeperkt). Ben stopt per 1/6 a.s. met 2G, waardoor het eenvoudige mobieltje waarmee Niels kan omgaan niet meer wordt ondersteund, Hierdoor werd ik gedwongen met een andere provider in zee te gaan. Van Ben kregen wij echter een mailtje dat het mobiele nummer van Niels pas op 7/6 over kan gaan naar de nieuwe provider. Ik heb hierover via Facebook een bericht gestuurd naar Ben en uitgelegd dat het hier gaat om een special geval (EEN GEHANDICAPTE JONGEN DIE MOET OVERSTAPPEN NAAR EEN ANDERE PROVIDER DOORDAT BEN HET MOBIELTJE WAARMEE HIJ KAN OMGAAN NIET MEER ONDERSTEUNT!!!) en gevraagd om het mobiele nummer van Niels meteen vrij te geven. Geen enkele reactie ontvangen… . Hierna op 5/2 gebeld met de klantenservice. Kwam geen stap verder, geen enkele coulance! Omdat de medewerkster van de klantenservice met de situatie geen raad wist, hield zij een paar keer ruggespraak. Hierna werd mij toegezegd dat ik teruggebeld zou worden. Vandaag, 14/5, is dit nog steeds niet gebeurd!!! Ik heb dus geen enkel begrip ondervonden voor dit speciale geval, veroorzaakt doordat Ben stopt met 2G. Deze shit service staat in schril contrast tot de sympathieke communicatie van Ben!!!

Bart-Jan Lagerwaard, vader en curator van Niels


7 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hallo @Niels Lagerwaard  

Ik denk dat ik jou en je zoon wel kan helpen. Maar om een goed beeld te krijgen heb ik wat informatie nodig. En dan kun je gewoon bij Ben blijven als je dat wilt.

Wat voor telefoon heeft je zoon op dit moment? Een telefoon met kleine toetsen of wat grotere toetsen? Er zijn 4G telefoons die eenoudig zijn, geen smartphone nodig.

Vervelend om te lezen dat je een minder goede ervaring hebt met de klantenservice. 

Hij heeft een oude Nokia waaraan hij helemaal is gewend. Daarom zijn  we overgestapt naar Simyo (KPN), waar 2G in ieder geval tot 2025 wordt ondersteund.

Reputatie 4
Badge +4

Okee bedankt, daarmee heb ik genoeg informatie. Bijvoorbeeld met deze telefoon is je zoon en jij heel goed geholpen denk ik..

Succes bij Simyo. Ik hoop dat ik jullie hiermee wat geholpen heb. 

https://www.nokia.com/phones/nl_nl/nokia-225-4g

Hartelijk dank!

Bart-Jan

Reputatie 4
Badge +4

Hallo @Niels Lagerwaard 

Bart-Jan, ik heb nog even wat gecontroleerd op internet en wellicht is dit voor je zoon een nog leukere, fijnere telefoon. Een Nokia 2720 Flip 4G met wat grotere toetsen, meer gebruiksgemak. 

https://www.belsimpel.nl/Nokia-2720flip 

En via Nokia.

https://www.nokia.com/phones/nl_be/nokia-2720-flip

Maar de eenvoudigste telefoon is veruit de 225.

Ik waardeer je reactie, maar dergelijke telefoons worden een dure grap. De afgelopen jaren heeft Niels nogal wat mobieltjes ‘versleten’. Ik bel de tel kwijt, maar ik dacht dat hij momenteel zijn zevende heeft. De oude Nokiaatje en soortgelijke telefoontjes kosten bijna niets en soms letterlijk niets

Bart-Jan

Reputatie 4
Badge +4

Ik snap het helemaal maar in ieder geval weet je nu dat er opties zijn voor je zoon. Succes allebei!

Reageer