Beantwoord

MB extra bundel achteraf annuleren

  • 30 May 2023
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Hoi Ben!

 

Vanwege een vakantie met vriendinnen in Spanje heb ik deze maand veel MB’s verbruikt. We hebben geen WiFi op onze vakantieplek, maar wel heel veel lol en leuke momenten vastgelegd (luxeproblemen haha). Toen ik plots geen foto’s meer van m’n vriendinnen binnen kreeg wist ik dat ik een groot probleem had: no foto’s is no bueno. Vandaar dat ik besloot een mega MB extra te komen voor de laatste dagen, maar het bleek ook (daarna) dat ik mijn bundel gratis met 4 GB kon verhogen. Ik heb nu dus een grote MB extra aangeschaft zonder dat het nodig is, en dat vind ik wel heel zonde. Ik bedacht me dat we in Nederland een herroepingsrecht hebben van 14 dagen (yay Nederland!) na iedere (ook digitale) aankoop en ben benieuwd of iemand van Ben mij hierbij zou kunnen helpen, gezien ik daar geen optie voor kan vinden en ik jullie wel als erg klantvriendelijk heb ervaren tot nu toe! 

 

Welke held kan me hierbij helpen? :)

icon

Beste antwoord door Fatima 2 June 2023, 11:16

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Namahi   Dat klink allemaal super gezellig daar in Spanje. 😎 Nog een hele mooie tijd daar met jouw vriendinnen. 💙 Het is niet mogelijk om een MB extra bundel aanschaf achteraf te annuleren, sorry! Waar jij het over hebt is wanneer je online een abonnement afsluit dat je dan 14 dagen bedenktijd hebt. Bij het bestellen van extra MB's geldt dit niet helaas.  Maar ik ga kijken of die MB extra bundel wel of niet al helemaal verbuikt is, dan kan ik misschien de helft compenseren. Mag ik hiervoor via een privebericht jouw voor en achternaam, postcode en huisnummer, geboortedatum en 06-nummer? Hartelijk dank alvast! 

Reageer