Beantwoord

nieuw toestel maar abbonement loopt nog tot mei 2020,

  • 27 August 2019
  • 9 reacties
  • 1178 keer bekeken

Ik zou graag een nieuw abbonement afsluiten bij een andere provider(jullie bieden geen combo aan met de s10). Kan dit ondanks mijn abbonement later afloopt en hoeveel zal het me kosten bij afkopen van mijn abonnement?

met vriendelijk groet,
icon

Beste antwoord door Romy 29 August 2019, 13:23

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ah, wat jammer. Je kunt jouw abonnement vroegtijdig beëindigen met nummerbehoud. Wat zijn de laatste twee cijfers van het nummer waar het over gaat? Dan kijk ik dit even na voor je wat betreft de afkoopsom.
De laatste twee nummers zijn 88
Reputatie 5
Badge +6
Hoi! Ik zie geen nummer dat eindigt op 88. Bedoel je misschien 38?
Ja klopt, excuses!
Reputatie 5
Badge +6
De afkoopkosten van jouw abonnement bedraagt op dit moment 101,02 euro. Als je nog steeds wilt overstappen dan hoor ik dat graag van je zodat ik een verzoek voor je kan indienen.
hallo,

kan ik ook over een paar maanden aangeven om over te stappen en de afkoopkosten te betalen, zo ja, hoe doe ik dat?
Reputatie 5
Badge +6
Hoi! Dat is altijd mogelijk. Je kunt mij via deze weg een bericht sturen of anders kun je het in orde maken met mijn klantenservice.

Hi,

 

Ik wil de 24ste mijn abbonement afkopen en overstappen naar vodafone (met nummerbehoud) in combinatie met de samsung s10. welke stappen moet ik hiervoor ondernemen. Bedankt alvast voor de reactie.

 

met vriendelijke groet,

Reputatie 5
Badge +6

Hoi! Wat jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten maar je bent uiteraard vrij om te gaan. Dit kun je doorgeven via de klantenservice. 

Reageer