Beantwoord

Opzeggen vanuit buitenland

  • 9 June 2019
  • 28 reacties
  • 2537 keer bekeken

Hallo,

Ik zou graag mijn Ben-abonnement opzeggen omdat ik in het buitenland woon en dus mijn Ben-nummer niet meer grebruik. Telefonisch opzeggen gaat niet want het 0900-nummer kan ik niet vanuit het buitenland bellen.

Alvast bedankt,
Bas
icon

Beste antwoord door Merve 11 June 2019, 13:24

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hoi Bas! Wat ontzettend jammer dat je ons gaat verlaten maar je bent uiteraard vrij om te gaan. Via het forum kan ik het abonnement niet opzeggen. Je kunt via de Ik Ben pagina het contactformulier invullen. Zo kunnen we het voor je in orde maken. Ik wens je een mooie dag toe.
Hi Merve,

Ik probeer mn abbo ook al even op te zeggen vanuit t buitenland maar kan het formulier niet vinden op de contactpagina. Zou je dit alsjeblieft voor mij kunnen regelen? Bij voorbaat dank.

Stanley
Reputatie 5
Badge +6
Hoi Stanley! Natuurlijk wil ik je verder helpen. Wil je het nummer ook behouden? Zo ja, dan zou je eerst een prepaid simkaart of een ander abonnement moeten nemen en nummerbehoud aanvragen bij je nieuwe provider. Zo niet, kan ik het abonnement met een maand opzegtermijn opzeggen. Ik hoor graag van je hoe je het wilt hebben.
Ik wil ook graag per direct opzeggen
Reputatie 5
Badge +6
Hoi @Ricco2004! Wat jammer dat je ook wilt opzeggen. Wil je het nummer behouden?

Hoi,

 

Ik ben ook in buitenland en wil mijn maandelijks opzegbaar abonnement opzeggen zonder nummer behoud.

Kun je mij helpen?

Groet René

Hallo Merve,

Ik zit in precies dezelfde situatie en wil ook graag mijn abonnement opzeggen.

Bedankt!
Faye

Reputatie 5
Badge +9

Hoi René! Ik ga je verder helpen. Wil je je nummer behouden?

Reputatie 5
Badge +9

Hi Faye. Ik zie dat je jouw verzoek al geregeld hebt! Ik wens je een fijne jaarwisseling.

Hoi Romy,

 

Ik zit per ongeluk in 2 topics.…

Ik wil mijn nummer niet behouden.

Kan het nu nog per 1 februari?

Groet René

Reputatie 5
Badge +9

Hi René. Maakt niet uit, kan gebeuren! Ik heb jouw abonnement opgezegd per 1 februari 2020. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik dat graag!

Hallo,

Ik zou graag mijn Ben sim only abonnement opzeggen. Telefonisch opzeggen gaat niet want het 0900-nummer kan ik niet vanuit het buitenland bellen.

Alvast bedankt,
Tom

Reputatie 5
Badge +9

Hi Tom! Wat jammer dat je jouw abonnement wilt opzeggen. Wil je jouw nummer behouden?

Hi Tom! Wat jammer dat je jouw abonnement wilt opzeggen. Wil je jouw nummer behouden?

Hi Romy, 

 

Nee, dat is niet nodig. 

 

Dank je wel, 

Tom

 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Tom. Bedankt voor jouw reactie! Ik heb het abonnement beëindigd per 08/02 (altijd met een maand opzegtermijn). Wij factureren achteraf dus je krijgt je eindfactuur in maart. Deze zal enkel van 8 dagen zijn. Ik wens je een fijne dag!

Hoi
Ik zou ook graag mijn abonnement willen stopzetten vanuit het buitenland!
Groetjes,
Rosa

Reputatie 5
Badge +9

Hi Rosa. Ik zie dat je niet bent ingelogd via jouw Ik-Ben account. Kun je me in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN rekening nummer verstrekken? Laat me verder weten of je je nummer wilt behouden, dan kijk ik graag met je mee!

Hi Romy, 

Ik kon geen optie vinden om je een prive bericht te sturen, kijk ik ergens over heen?

Maar ik ben nu ingelogd, helpt dat?

Groetjes Rosa

Sorry heb t gevonden! Stuur je nu een berichtje! 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Rosa, bedankt voor de moeite! Wil je jouw nummer behouden?

Hoi Romy, nee hoor, ik hoef het nummer niet te houden! Dankje!

Reputatie 5
Badge +9

Bedankt voor de informatie. Ik heb jouw abonnement beëindigd met een maand opzegtermijn! Kan ik nog iets anders voor je doen?

Nee dat is super Romy, bedankt!

Reputatie 5
Badge +9

Graag gedaan. Ik wens je een fijne dag!

Goedemiddag. Ik zou graag mijn abonnement willen opzeggen via deze weg gezien ik in het buitenland ben. Nummerbehoud is niet nodig. Kunt u dit voor mij in orde maken? Alvast bedankt. Chris

Reageer