Beantwoord

Telefoon uitkopen. is dit mogelijk?

  • 10 December 2018
  • 15 reacties
  • 700 keer bekeken

Ik heb een vraag want ik zou graag mijn telefoon uitwillen kopen. Ik heb zelf een abbonement waarbij ik de telefoon afbetaal. Nou wil ik door omstandigheden een nieuwe telefoon maar zit nog 9 maanden vast aan deze telefoon. Is dit mogelijk of is er iets anders wat ik zou kunnen doen?
icon

Beste antwoord door Shanna 10 December 2018, 14:54

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi ja.meurs, wat leuk dat je een bericht hebt geplaatst op onze community! Je kunt een vroegtijdige verlenging plaatsen door inderdaad je toestelabonnement volledig af te betalen. Je kunt dan een nieuw toestel uitkiezen met nieuw abonnement. Het afkopen van het toestel bedraagt 122 euro. Als je eruit bent welk toestel en bijbehorende bundels je wilt dan kun je dat aan ons doorgeven zodat wij de bestelling voor je kunnen plaatsen 🙂
En waar zou ik dit kunnen regelen? Om de telefoon aftebetalen
Nou ik wil een toestel ergens anders gaan bestellen als u mij kan vertellen waar ik kan zorgen dat ik mijn telefoon kan afbetalen zou dat erg fijn zijn.
Reputatie 5
Badge +7
Daar kan ik een verzoek voor je voor indienen. Zal ik dat doen?
Nadat ik deze 122 euro heb betaald zit ik verder nergens meer aan vast toch? Als dit zo is dan zou ik inderdaad graag zon verzoek in willen dienen.
Reputatie 5
Badge +9
Ja, dat klopt. Ik ga het voor je in orde maken. Wil je jouw nummer behouden?
ik zou graag mijn nummer willen behouden.
Als ik bij de nieuwe provider aangeef dat hun mijn abbonement moeten stoppen bij BEN. Dan word dat verder geregeld tussen jullie en krijg ik een factuur van die 100 zoveel euro toch?
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ja, dat klopt. Fijn dat ik je net telefonisch heb kunnen spreken. Ik hoor graag van je wanneer ik dit voor je in werking mag zetten. Nogmaals een fijn weekend toegewenst. 🙂
Oke nogmaals sorry voor de vele vragen maar het was een kort gesprek als ik nu aan u vraag om het teregelen voor mij stuurt u volgende maand de rekening op klopt dit? En als ik door u het abbonent stoplaat zette kan ik bij de nieuwe provider de telefoon bestellen met behoud van mijn nummer?
Reputatie 5
Badge +9
Dat maakt niets uit! Je krijgt inderdaad altijd een maand later jouw eindfactuur. En ik zet het abonnement niet stop, maar ik zorg dat je jouw nummer mee kunt nemen naar de volgende provider. Verder klopt het wel wat je zegt. Wanneer je contact hebt opgenomen met me, kun je na terugkoppeling vanuit Ben, een nieuw abonnement met nummerbehoud afsluiten bij een nieuwe provider. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!
Zou je dit dan voor mij kunnen regelen en laten weten wanneer dit is gelukt zodat ik de telefoon kan bestellen?
Hey Romy ik heb al even niks van je gehoord maar de vraag of het al was gelukt? Want als je voor mij zou kunnen regelen dat ik mijn nummer kan behouden kan ik verder namelijk
Zou je toch nig even kunnen wachten met het regelen van het nummer behoud? Er is door omstandig heden iets aan de hand dus als dit nig even niet zou door kunnen gaan dan graag even wachten
Reputatie 5
Badge +12
Natuurlijk, geen probleem! Laat je ons weten wanneer het in orde gemaakt kan worden? Dan wachten wij op 'groen licht' 😉

Reageer