Beantwoord

verhuizen naar buitenland en bundel wijzigen: opzeggen of nummer behouden met lage bundel?

  • 2 September 2019
  • 11 reacties
  • 1618 keer bekeken

hallo, ik woon nu al 2 jaar in het buitenland en neem nu toch een Fins nummer (binnen EU). Ik wil graag weten wat mijn opties zijn voor 1. nummerbehoud en kiezen voor een lage bundel (ik weet niet precies wanneer mijn abonnement gestart is en wat is de laagst mogelijke bundel?) Of 2. Mijn abonnement helemaal opzeggen.

graag hoor ik persoonlijk advies 🙂
wanneer ik voor een bedrag van enkele euro'per maand Mn nummer kan behouden hoor ik het graag!

thanks!
icon

Beste antwoord door Merve 4 September 2019, 13:46

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi @hruijs! Onze laagste abonnement is de sim only van 24 maanden voor 6 euro per maand. Om hiervoor in aanmerking te kunnen komen zou je wel je huidige abonnement moeten verlengen. Mag ik misschien weten wanneer je weer in Nederland komt wonen? Als dit nog lang gaat duren kun je er ook voor kiezen om het abonnement op te zeggen.
Hallo,
Dan kies ik er graag voor om mijn abonnement op te zeggen. Vanaf wanneer kan ik dat doen?
Groeten,
Hilda
Reputatie 5
Badge +9
Als je jouw nummer niet wilt behouden kan ik jouw abonnement met een maand opzegtermijn beëindigen. Zou je dit willen?
Ik zou dan graag zo snel mogelijk mijn abonnement willen opzeggen als dat kan.
Graag hoor ik wat er nu gebeurd,

MVG,
Hilda
Reputatie 5
Badge +9
Ik heb jouw abonnement met een maand opzegtermijn beëindigd. Je hebt hier ook een e-mail over ontvangen!
Dankjewel,

Is het ook mogelijk om het abonnement nog eerder af te sluiten?

gr,
Hilda
Reputatie 5
Badge +9
Hi Hilda. Nee, je zegt altijd met een maand opzegtermijn op! Sorry.

Hallo,

In verband met DUO zaken heb ik toch nog een maand toegang tot mijn telefoon nummer en simkaart nodig.

Ik heb bericht ontvangen dat mijn abonnement 2 november verloopt. Is het mogelijk om mijn abonnement nog een maand te laten doorlopen tot 2 december?

 

Groeten,

Hilda

 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Hilda! Mijn collega heeft de opzegging gisteren voor jou geannuleerd. Ik wens je een mooie dag.

Heel erg fijn dat dit kon! :)

Ik heb net alle wijzigingen door kunnen geven die nog nodig waren met mijn oude nummer.

Graag zou ik vanaf dit moment mijn abonnement willen opzeggen.

 

MVG,

Hilda

 
Reputatie 5
Badge +6

Hoi Hilda! Wat fijn dat het is gelukt. Ik heb de opzegging voor je doorgevoerd. Je zult hier ook een bevestiging van ontvangen. Ik wens je een prettige dag verder.

Reageer