0900 nummers bellen lukt niet

  • 4 December 2017
  • 8 reacties
  • 1000 keer bekeken

Beste heer/mevrouw,

De afgelopen week heb ik meerdere malen verschillende 0900 nummers proberen te bellen, maar ik krijg te horen dat het niet is toegestaan. Hoe kunnen we dit het beste oplossen? Ik hoor graag van u.

Groet, Naomi

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Naomi! Wat super vreemd dat het niet lukt om naar 0900 nummers te bellen! Dit zou gewoon moeten kunnen met jouw simkaart. Ik ben direct het systeem ingedoken en heb jouw netwerk instellingen een reset gegeven. Wil jij je telefoon even helemaal uit en weer aanzetten? Dan kan je simkaart dit verwerken!
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Naomirommens! Ik ben benieuwd of de reset die ik heb uitgevoerd heeft mogen helpen. Lukt het inmiddels om naar 0900 nummer te bellen?
Bij mij lukt het ook niet
Reputatie 5
Badge +12
Bij mij lukt het ook niet

Ik help je hiermee graag verder Tjeerd! Zou je mij de laatste drie cijfers kunnen sturen van het telefoonnummer waarbij het niet lukt? Dan zal ik kijken of ik de blokkade voor je kan verwijderen.
040, dankjewel Wietske
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb de blokkade bij deze voor je verwijderd. Zou je alleen nog jouw telefoon willen herstarten? Dan werkt het weer.
Bij mij lukt het ook níet. Laatste 3 cijfers zijn 166
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Kan je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? Dan ga ik het voor je oplossen!

Reageer