Beantwoord

50,- euro cashback actie Nokia 7.1 WERKT NIET- invulformulier werkt niet van nokia.myactions.nl

  • 9 January 2019
  • 2 reacties
  • 550 keer bekeken

Beste lezers,

Misschien kan BEN mij helpen of iemand van deze community met de 50,- euro cashback actie van de Nokia 7.1.

Op 20 december 2018 heb ik mijn Nokia 7.1 toestel besteld. Ik wil graag gebruik maken van de cashback actie (50,- euro retour na aanschaf van de Nokia 7.1) waar BEN mee adverteert op haar website.

Via de aanbieding van het toestel op Ben.nl kom je bij de link terecht van nokia.myactions.nl en daarin kun je je gegevens invullen voor het inschrijven op de cashback. Na grotendeels het formulier ingevuld te hebben, kun je de nokia 7.1 (bij het vak product) niet aanklikken (enkel het product Google Home Mini kun je aanklikken). Het invulformulier kan dus voor de Nokia 7.1 niet afrond worden, terwijl de actie nog gewoon loopt.

Om er zeker van te zijn dat het invulformulier goed werkt, heb ik zowel Google Chrome als Internet Explorer gebruikt.

Gebruik maken van de 50,- euro cashback actie kan dus niet. Ik heb gebeld met Nokia en zij zeggen niks af te weten van deze cashback actie. Heel erg raar.

Kan iemand mij helpen dit op te lossen?

Alvast bedankt voor de moeite.

Groet, François.
icon

Beste antwoord door Jill 10 January 2019, 08:19

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Francois,

Wat leuk dat je voor de Nokia 7.1 bent gegaan! Je krijgt bij dit toestel inderdaad 50 euro retour. Heb je het via deze link geprobeerd? Dit is de link speciaal voor de Nokia 7.1.
Beste Jill,

Heel erg bedankt voor de moeite! Deze link werkt perfect en ik kon de aanvraag dit keer helemaal afronden! Ik had gister 3x gebeld met jullie en het kon niet verholpen worden tot mijn teleurstelling, dus deze wending verrast mij dan ook zeer aangenaam! Erg bedankt hoor!

Met vriendelijke groet,

François.

Reageer