afmelden emails en forum

  • 30 May 2018
  • 18 reacties
  • 1026 keer bekeken

ik wil me afmelden en geen mails meer ontvangen van de Ben community. Hoe doe ik dit?

18 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi michelleuittman,

Ik zou het natuurlijk veel gezelliger vinden als je bij ons blijft! Over welke onderwerpen ontvang je op dit moment e-mails? Dan kan ik je in elk geval helpen met het afmelden van de e-mails.
over de topics, heel veel.
Reputatie 5
Badge +12
Dat is inderdaad niet heel handig natuurlijk! Het kan zijn dat je een aantal topic-onderweren aan het volgen bent. Dat betekent dat je van ons een e-mail ontvangt, telkens wanneer er een nieuw topic wordt geplaatst. Je kunt dat uitzetten door naar de desbetreffende topic-onderwerpen te gaan en op de knop 'Aanmelden' te klikken. De knop hoort dan wit te zijn. In de bijlage vind je een screenshot van een voorbeeld.
Stop met die mails naar mij NU. Ik ga me niet apart voor elk topc afmelden. Dit is in strijd met de AVG wat jullie doen. Ik wil GEEN mails meer ontvangen en daar NIKS voor hoeven doen
ik blijf mails krijgen. ik wil dat dit nu stopt.
Reputatie 5
Badge +7
Hi Daan_0007, ik heb jouw e-mail adres verwijderd. Je krijgt vanaf nu geen mails meer van de topics.
Zou je aub de volgende emailadressen willen verwijderen. Wordt knetter van jullie forum berichten iedere keer melding dat er een nieuw forum / bericht is aangemaakt.. vreselijk irritant
famdeblaay@gmail.com
marcodeblaay1970@gmail.com

Gegroet
Reputatie 5
Badge +12
Jazeker famdeblaay0, ik heb bij deze beide e-mailadressen voor je verwijderd uit het systeem!
Ik wil ook geen mails meer ontvangen en ook geen deel uitmaken van de online community.
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Wat jammer dat je de community wilt verlaten, ik heb jouw account voor je verwijderd.
ik wil me afmelden en geen mails meer ontvangen van de Ben community, en ook geen deel meer uitmaken van de online community.
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Wat jammer dat je de community wilt verlaten, ik heb jouw account voor je verwijderd.
Ik wil me ook afmelden voor al die ladingen e-mails die ik krijg over topics waar ik niet om gevraagd heb. Verwijder alsjeblieft mijn e-mail adres!
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Dat kan ik me goed voorstellen. Zoals boven beschreven kun je je voor deze e-mails afmelden.
Ik heb geprobeerd om mijn instellingen te veranderen en me voor e-mails af te melden, maar ik blijf ze krijgen! Constant. Verwijder alsjeblieft mijn e-mail adres van deze community. Ik wil hier geen lid van blijven!
Reputatie 5
Badge +9
Ik heb jouw e-mailadres voor je verwijderd. Kan ik nog iets anders voor je doen?

Wil je mijn email adres ook verwijderen uit jullie maillijst van de topics 

email adres is: j.biesters@zeelandnet.nl

Ik word er echt helemaal gestoord van. 

graag wil ik wel nog mails ontvangen van mijn afschriften en belangrijke zaken over mijn eigen abonnement!!

 

Reputatie 5
Badge +9

Hi! Ah dat snap ik. Je kunt je op deze manier afmelden voor de e-mails vanuit de community.

Reageer