Beantwoord

Bepaalde SMS diensten komen niet aan

  • 2 August 2018
  • 18 reacties
  • 2254 keer bekeken

Onlangs kreeg ik nog een SMS van Paypal om in te kunnen loggen maar dat is helaas niet meer zo. Is er een manier dat ik deze SMSjes weer ontvang?
icon

Beste antwoord door Wietske 3 August 2018, 16:03

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Wat onhandig dat je deze sms'jes niet ontvangt Bart! Ik heb jouw simkaart een reset gegeven op deze dienst. Zou je je toestel eens willen herstarten? Dan zou je deze sms'jes weer moeten ontvangen.
Ik heb sinds ~2 weken geleden hetzelfde probleem. Ik kan geen verificatiecodes meer ontvangen van o.a. PayPal en Amazon via SMS.
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb sinds ~2 weken geleden hetzelfde probleem. Ik kan geen verificatiecodes meer ontvangen van o.a. PayPal en Amazon via SMS.

Hoi Veeke, ik heb ook jouw simkaart een reset gegeven op deze dienst. Zou je je toestel willen herstarten? Dan hoort alles het weer te doen.
Beste Wietske,

Telefoon is herstart en ik heb een gecontroleerd of de SMS nu binnenkomt maar helaas moet ik je melden dat het nog niet is opgelost. Welke volgende stap kunnen we ondernemen om mijn SMS weer aan te laten komen op mijn toestel?

Met vriendelijke groet,
Bart
Ik heb hetzelfde probleem. Zit te wachten op een sms van Amazon, maar komt niet aan. Lastig.

Met vriendelijke groet,
Henk
Reputatie 5
Badge +12
Beste Wietske,

Telefoon is herstart en ik heb een gecontroleerd of de SMS nu binnenkomt maar helaas moet ik je melden dat het nog niet is opgelost. Welke volgende stap kunnen we ondernemen om mijn SMS weer aan te laten komen op mijn toestel?

Met vriendelijke groet,
Bart


Ik heb inmiddels begrepen dat er een storing is bij Paypal waardoor het niet lukt om sms'jes te ontvangen wanneer je gebruik maakt van het T-Mobile netwerk. Je kunt hiervoor het beste contact met hun opnemen.
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb hetzelfde probleem. Zit te wachten op een sms van Amazon, maar komt niet aan. Lastig.

Met vriendelijke groet,
Henk


Ik help je graag verder 🙂 Ik heb zojuist de blokkade op premium sms-diensten voor je verwijderd. Zou je je toestel eens willen herstarten?
Heb de telefoon uit en aan gezet. Verificatiecode van Amazon via SMS komt nog steeds niet aan (ook niet na lang wachten.

Groet,
Henk
Reputatie 5
Badge +7
Hi Henk, ik heb nog een instelling aangepast. Zou je nog een keer jouw telefoon opnieuw willen opstarten?
Hi Henk, ik heb nog een instelling aangepast. Zou je nog een keer jouw telefoon opnieuw willen opstarten?
Weer opnieuw opgestart, geen resultaat. De verificatie sms van Amazon komt niet aan. Helaas.
Reputatie 5
Badge +12
Ik raad je dan toch aan om contact hierover op te nemen met Amazon.
Hoi, ik heb ook problemen met het ontvangen van verificatie codes, bijv. Microsoft, PayPal, Steam. Kun je aub de blokkade op premium sms diensten verwijderen? Dank je!
Reputatie 3
Badge +2
Hoi, ik heb ook problemen met het ontvangen van verificatie codes, bijv. Microsoft, PayPal, Steam. Kun je aub de blokkade op premium sms diensten verwijderen? Dank je!

Hoi! Ik help je hier graag mee verder. Kan je hiervoor je mobiele nummer, geboortedatum en postcode + huisnummer sturen via een privé bericht?
Reputatie 3
Badge +2

Hoi, ik heb ook problemen met het ontvangen van verificatie codes, bijv. Microsoft, PayPal, Steam. Kun je aub de blokkade op premium sms diensten verwijderen? Dank je!Hoi! Ik help je hier graag mee verder. Kan je hiervoor je mobiele nummer, geboortedatum en postcode + huisnummer sturen via een privé bericht?


Bedankt voor het sturen van de gegevens! Ik heb de barring voor je verwijderd. Vergeet niet je toestel opnieuw op te starten ☺️
Hoi Shana, bedankt voor de support, maar het werkt nog steeds niet 😞, krijg mijn LinkedIn verificatie codes maar niet binnen. Heb mijn toestel al meerdere malen opnieuw gestart.
Reputatie 5
Badge +9
Wat onhandig dat het niet werkt! Kun je jouw simkaart eens in een ader toestel uitproberen?

Beste moderator, ook ik kan geen verificatie codes ontvangen (Visa, apple, revolut) , gewone sms-en versturen en ontvangen werkt wel.

volgens de klantenservice staan de instellingen goed. Heb sim in ander toestel geplaatst, werkt niet. hard reboot ook niet.

  • Iphone X 1 jaar oud
  • verificatiecodes werken wel op Ben abbo van mijn vrouw dus ligt niet bij de verzenders

hoop dat jullie kunnen helpen!

tx!

Reputatie 5
Badge +9

Hi Thor. Jeetje, dat is balen. Kun je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen?

Reageer