Vorige maand heb ik een tweede Ben abonnement afgesloten met nummerbehoud van mijn eigen telefoonnummer. Nu hebben ze vorige week donderdag niet het nieuwe tijdelijke nummer gebruikt om het nummerbehoud op uit te voeren maar het andere Ben abonnement! Met als gevolg dat mijn vrouw (die het eerste Ben abonnement gebruikt) haar nummer kwijt is en wij dus maar 1 actief abonnement hebben.
Uiteraard hier direct contact over opgenomen en er is een case voor aangemaakt (CASE:3575957). Vrijdag kreeg ik bericht over nummerbehoud van mijn eigen telefoonnummer(?).
Vervolgens heb ik maandag begin van de middag gevraagd om een update en krijg ik dinsdag te horen dat ze er mee bezig zijn. Deze ochtend om iets voor 9:00 krijg ik een SMS bericht dat mijn eigen mobiele nummer op mijn verzoek is overgezet naar een andere provider en dat ik een tijdelijk Ben nummer krijg!
Situatie is nu dat mijn vrouw haar eigen nummer kwijt is en geen actief nummer heeft en dat ik mijn telefoonnummer kwijt ben en ik tijdelijk nummer heb.
Uiteraard vanochtend meteen een e-mail gestuurd met Urgent erboven met het verzoek om uitleg wat er nu gebeurd. Vanmiddag om half 1 had ik nog geen reactie en heb ik gebeld met de klantenservice. De medewerker gaf aan dat ik geen telefonisch contact kan krijgen met iemand die afweet van mijn case en dat ik geduld moet hebben.
Ik weet alleen op dit moment niks en kan niet bereikt worden op mijn eigen nummer (dat ik ook voor mijn werk gebruik) en kan ook niet in bepaalde systemen die mijn telefoonnummer gebruiken voor 2 factor authenticatie.
Weet iemand wat ik moet doen om duidelijkheid te krijgen in deze situatie?