Beantwoord

Ik heb een klacht over de klantenservice. Waar kan ik terecht?

  • 18 October 2023
  • 7 reacties
  • 43 keer bekeken

Vorige maand heb ik een tweede Ben abonnement afgesloten met nummerbehoud van mijn eigen telefoonnummer. Nu hebben ze vorige week donderdag niet het nieuwe tijdelijke nummer gebruikt om het nummerbehoud op uit te voeren maar het andere Ben abonnement! Met als gevolg dat mijn vrouw (die het eerste Ben abonnement gebruikt) haar nummer kwijt is en wij dus maar 1 actief abonnement hebben.
Uiteraard hier direct contact over opgenomen en er is een case voor aangemaakt (CASE:3575957). Vrijdag kreeg ik bericht over nummerbehoud van mijn eigen telefoonnummer(?).

Vervolgens heb ik maandag begin van de middag gevraagd om een update en krijg ik dinsdag te horen dat ze er mee bezig zijn. Deze ochtend om iets voor 9:00 krijg ik een SMS bericht dat mijn eigen mobiele nummer op mijn verzoek is overgezet naar een andere provider en dat ik een tijdelijk Ben nummer krijg!

Situatie is nu dat mijn vrouw haar eigen nummer kwijt is en geen actief nummer heeft en dat ik mijn telefoonnummer kwijt ben en ik tijdelijk nummer heb.

Uiteraard vanochtend meteen een e-mail gestuurd met Urgent erboven met het verzoek om uitleg wat er nu gebeurd. Vanmiddag om half 1 had ik nog geen reactie en heb ik gebeld met de klantenservice. De medewerker gaf aan dat ik geen telefonisch contact kan krijgen met iemand die afweet van mijn case en dat ik geduld moet hebben.

Ik weet alleen op dit moment niks en kan niet bereikt worden op mijn eigen nummer (dat ik ook voor mijn werk gebruik) en kan ook niet in bepaalde systemen die mijn telefoonnummer gebruiken voor 2 factor authenticatie.

Weet iemand wat ik moet doen om duidelijkheid te krijgen in deze situatie?

icon

Beste antwoord door Fatima 19 October 2023, 11:48

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Goedemorgen @rdivendal  Jeetje wat erg om dit allemaal zo te lezen. pfff...Ik hoop echt dat jij zo snel mogelijk meer duidelijkheid krijgt hierover. Ik ga even terug naar jouw bericht hierboven en dan naar jouw eerste zin, hierin geef jij aan dat jij naast jouw eigen Ben 06-nummer een tweede Ben abonnemnt hebt afgesloten met nummerbehoud van jouw eigen Ben 06-nummer?  Nummerbehoud binnen Ben zelf is niet mogelijk, dus ik vermoed dat jij per ongeluk jouw eigen nummer geselecteerd hebt en dat jij hierop nummerbehoud hebt aangevraagd. Lees hier meer over op dit topic:

 

 

Mag ik alvast jouw naam, adres, geboortedatum en jouw Ben 06-nummer via een privebericht? Dan kan ik kijken of er al iets bekend is hierover. Bedankt alvast! 

@Fatima de eerste reactie van de helpdesk was inderdaad ook dat ik mijn eigen nummer geselecteerd zou hebben maar dat zou heel vreemd zijn omdat ik een nieuw contract ben aangegaan en daarbij heb aangegeven dat ik nummer behoud wil. Mijn nieuwe contract zou ook pas ingaan als het nummerbehoud zou plaatsvinden. Als ik het bestaande Ben nummer geselecteerd zou hebben dan zou het nieuwe contract ook meteen in hebben kunnen gaan. Anyways, ik zal je een privé bericht sturen.
Overigens heb ik vandaag een bericht gehad dat volgende week maandag het oorspronkelijke nummer van mijn vrouw wordt teruggezet naar 1 van de tijdelijke nummers maar ik weet nog niks over mijn eigen oorspronkelijke nummer.

Reputatie 2
Badge +1

@rdivendal Hartstikke bedankt. 
Ik zie inderdaad dat dit aankomende maandag in gang gezet zal worden. Je zult hier dan uiteraard van op de hoogte gebracht worden per e-mail zoals je van ons gewend bent. Daarnaast zie ik dat er hard meegedacht wordt naar een oplossing voor dit probleem, dus alvast bedankt voor je geduld.

Het probleem is dat ik niet zie wat er gebeurt. In het bijzonder met mijn eigen oorspronkelijke nummer, geen enkele update…   

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @rdivendal Ik snap dat je graag op de hoogte gehouden wilt worden. Goed nieuws! We hebben het opgelost. Zie mail van gisteren. 

Even een afsluitend bericht. Na ongeveer anderhalve week in afwachting en spanning gezeten te hebben is alles toch opgelost. 
Ik hoop dat Ben zich iets aantrekt van het feit dat het bij mij zo goed mis is gegaan maar die indruk geven ze (helaas) niet...

Uiteindelijk heb ik een minuscule vergoeding gekregen voor alle ongemakken maar ik laat het er maar bij zitten. Het heeft me al teveel energie gekost. 

Reputatie 4
Badge +1

Hartelijk dank voor de terugkoppeling @rdivendal Ondanks dat het intussen opgelost is begrijp ik heel goed dat het jou veel tijd en energie heeft gekost. Ontzettend sorry hiervoor! Wij hebben dit uiteraard niet bewust gedaan. Waar mensen werken kunnen soms fouten worden gemaakt helaas, nogmaals ontzettend sory voor al het ongemak. 💐

Reageer