Hoi,
Hoe is het in Hemelsnaam mogelijk dat ik ineens door al mij data heen ben?
Gisteren kreeg ik een melding (die ik overigens nog nooit heb gekregen omdat ik een grote bundel heb) dat ik nog maar 20% van mijn bundel over heb.
Veervolgens ben ik aan het werk en heb ik mijn mobiel opgeborgen ergen laten liggen waarna ik na mijn shift zie dat alles ineens op is, en dat er al 5 euro en daarna 10 euro extra data is verbruikt. Alles staat gewoon uit, geen sluimerede apps of vreemde opdrachten tot bijwerken van apps.
Weet iemand bij BEN hoe dit zomaar mogelijk is? Ik vind dit heel erg vreemd.
Wat ook nog extra lastig is, is dat BEN niet te bereiken is tussen vrijdag 17:00 en maandag 08:00 en ik dus maar een extra bundel moet kopen terwijl ik nog steeds niet begrijp hoe ik ineens 8000MB opgemaakt heb in 16 dagen.
Steve.
Wat ook nog extra lastig is, is dat BEN niet te bereiken is tussen vrijdag 17:00 en maandag 08:00 en ik dus maar een extra bundel moet kopen terwijl ik nog steeds niet begrijp hoe ik ineens 8000MB opgemaakt heb in 16 dagen.
Steve.
Heey Steve.
Nee, helaas weten ze niet bij Ben hoe dit mogelijk is. Vanwege privacyregels kunnen en mogen ze dat niet weten. Wat ze wel kunnen is tips geven wat betreft mogelijke aandachtspunten en ze weten hoeveel en wanneer.
Wat voor telefoon heb je?
Heb je een datalimiet via instellingen en/of een datamonitor app ingesteld?
Staat slimme netwerkwissel/wifi assistent uit bij wifi instellingen?
Staat MB pauze aan? Ik vrees van niet.
Alles draait om een stukje eigen verantwoordelijkheid en zo te lezen doe je dat al goed maar wellicht zijn er een paar puntjes die extra aandacht mogen hebben.
Controleer op je telefoon of, indien dat nog niet is gebeurd, je bij gegevensgebruik kunt vinden wat de boosdoener is.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.