Beantwoord

instellen hoeveel keer de telefoon overgaat

  • 3 June 2020
  • 11 reacties
  • 664 keer bekeken

Moet ik dit bij de provider instellen, en zo ja, hoe doe ik dat?

icon

Beste antwoord door Friesian 5 January 2024, 06:56

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @depadre! Wil je de tijd tussen het moment waarop je gebeld wordt en het moment dat er wordt doorgeschakeld wijzigen? Bijvoorbeeld als het te lang duurt voordat de mobiele telefoon doorgeschakeld wordt of dat dit juist te snel gebeurt. De tijd wijzigen tussen gebeld worden en doorschakelen kan op verschillende manieren:  je kunt een pauze van 5, 10, 15, 25 of 30 seconden instellen via het menu van jouw mobiele telefoon. Of je kunt **61*[mobiele telefoonnummer]*11* aantal seconden intoetsen #, gevolgd door OK. Zo verkort of verlengt je de tijd tussen gebeld worden en doorschakelen.

De telefoon moet langer overgaan zodat mijn oude vadertje de tijd heeft om de telefoon aan te nemen 😌

 

dank voor de reactie, ik ga het instellen 👍🏻

Reputatie 5
Badge +9

Aah, helemaal begrijpelijk! Is het inmiddels gelukt met het instellen? :blush:

Nee moet bij een volgend bezoek gebeuren :)

Reputatie 5
Badge +9

Succes dan alvast met het instellen en alvast een fijn weekend gewenst! Mocht het niet lukken zijn wij bereikbaar :blush:

Helaas, paar keer geprobeerd maar geeft ‘onvoltooid’ aan :-(

Reputatie 5
Badge +9

Hi Depadre, wat gek! Krijg je nog een andere foutmelding? Kun je misschien de simkaart in jouw toestel plaatsen en het op deze manier instellen?

Waar moet ik  **61*[mobiele telefoonnummer]*11* aantal seconden intoetsen #, gevolgd door OK. invoeren? Ik wil de telefoon maar een paar x over laten gaan, zodat deze niet aangeeft dat voicemail niet aanstaat. Dit om dan de oproep meteen door te zetten naar 2de noodnummer. Het gaat om het noodoproep horloge van mijn vader. Ik krijg het niet ingesteld. En welk telefoonnummer moet ik dan instellen? Die van mij zelf?

Help

 

groetjes Janneke

Reputatie 4
Badge +4

Hoi @Janneke Bakker de Knecht 

Misschien vergis ik me in wat ik lees. Maar doorschakelen is iets anders dan de rinkeltijd wijzigen via het hoorntje (ok). En de rinkeltijd gaat om jouw telefoon.

Reputatie 4
Badge +4

Waar moet ik  **61*[mobiele telefoonnummer]*11* aantal seconden intoetsen #, gevolgd door OK. invoeren?

groetjes Janneke

Hoi @Janneke Bakker de Knecht - Janneke..

Dit gaat dus niet direct om een instelling (instellingen menu) maar om een soort van code gevolgd door hoorntje. - OK

Je volgt dan de aanwijzingen op met de rinkeltijd en jouw telefoonnummer op om de rinkeltijd te veranderen in aantal (extra) seconden.

Reputatie 4
Badge +4

Google is je vriend.

*HIER* lees je alles over doorschakelen naar je (vaders) nummer.

*Edit*

Je belt als het ware een code. 🙂

Reageer