Beantwoord

KPN Zakelijke nummer overnemen

  • 7 February 2019
  • 3 reacties
  • 317 keer bekeken

Beste,

Ik ga binnenkort uit dienst bij mijn huidige werkgever en zou graag mijn zakelijke KPN nummer willen overnemen naar, een nog te bestellen, Sim Only abonnement.

Dus: ik wil deze week een Ben Sim Only abonnement afnemen bij jullie en dan ergens eind maart de KPN Zakelijke nummer overzetten naar de reeds afgenomen Sim Only abonnement.

Mijn vraag is, is dit mogelijk?

Ik hoor graag van jullie.

Groeten,

Michael
icon

Beste antwoord door Romy 7 February 2019, 15:30

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Michael. Leuk dat je een abonnement wilt afsluiten bij Ben. Dit kan met nummerbehoud van jouw zakelijke nummer. Echter bieden wij geen zakelijke abonnementen aan, maar dit maakt voor het nummerbehoud niet uit. Let er wel op dat jouw oude provider waarschijnlijk een maand opzegtermijn hanteert. Mocht je dit eerder willen, kun je contact opnemen met hen voor afkoop mogelijkheden. Mocht je nog vragen hebben, sta ik voor je klaar!
Hallo Romy,

Erg bedankt voor je antwoord. Ik zal dan alvast de Sim Only afnemen. Ik zal dan ook rekening houden met de opzegtermijn van 1 maand. Ik ben van plan om een maandelijks opzegbare Sim Only af te nemen. Maakt dit uit of niet?
Reputatie 5
Badge +9
Graag gedaan! Leuk dat je voor een maandelijks opzegbaar abonnement gaat kiezen. Dit maakt niets uit voor jouw nummerbehoud. Mocht je nog vragen hebben, weet je me te vinden. 🙂

Reageer