Wat kan ik nu nog doen? En wat kan mijn provider hierin voormij doen? Ik zit als laatste te denken om een nieuw nummer aan te vragen wat ik liever niet doe, is er wellicht een andere oplossing?
Beste antwoord door Rox
Bekijk origineelBeste antwoord door Rox
Bekijk origineelJeetje meryemkangus, ik kan me heel erg goed voorstellen dat je hier horendol van wordt! Goed om te lezen dat je zelf al een aantal van de telefoonnummers hebt geblokkeerd, je kunt er voor kiezen om het overlastformulier in te vullen, de overlast kan dan verder onderzocht worden.
Ik wordt ook de hele tijd lastig gevallen door nummers uit Noord-Holland. Ik blok iedere keer het nummer maar dan bellen ze me weer met een nieuw nummer uit Noord-Holland. Ik heb dit probleem nu al 2/3 weken.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.