Beantwoord

Mijn Community account verwijderen

  • 18 May 2017
  • 21 reacties
  • 8175 keer bekeken

Beste Ben,



Hoe kan ik mijn account hier helemaal sluiten?



Met vr. groet, Folkert
icon

Beste antwoord door Wietske 17 September 2018, 15:35

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Folkert, ik heb dit voor je nagekeken maar ik kan jouw profiel helaas niet verwijderen.Ik zou je wel kunnen blokkeren maar ik denk niet dat dat de bedoeling is ;-)

Groetjes, Jolijn
Je moet je toch af kunnen melden
of is de enige manier om van het forum af te komen , over stappen naar een andere provider
Reputatie 5
Badge +12

In tegenstelling tot wat mijn collega Jolijn zei is het nu inderdaad wel mogelijk om jouw Community profiel te verwijderen. Dat ga ik nu gelijk regelen!

Hallo,

Graag die van mij ook verwijderen.
Reputatie 5
Badge +12
Hoi Geertje, wat jammer dat je afscheid wil gaan nemen van onze Community 😞 Ik zal in elk geval jouw profiel verwijderen.
Hoi Geertje, wat jammer dat je afscheid wil gaan nemen van onze Community 😞 Ik zal in elk geval jouw profiel verwijderen.

Beste Wietske, kun je mijn profiel ook verwijderen?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Arthur
Reputatie 5
Badge +9
Hi Arthur! Wat ontzettend jammer dat je besloten hebt de community te verlaten. Ik zal jouw account verwijderen en ik wens je verder een fijne dag toe. 🙂
Hoi Folkert, ik heb dit voor je nagekeken maar ik kan jouw profiel helaas niet verwijderen.Ik zou je wel kunnen blokkeren maar ik denk niet dat dat de bedoeling is ;-)

Groetjes, Jolijn


Laat mijn account maar staan. Nu mijn huidige provider, jullie grote broer T-Mobile, de Basis Sim Only heeft weggedaan kom ik wellicht ooit nog eens naar jullie als mijn huidige sim only afloopt.
Reputatie 5
Badge +12

Hoi Folkert, ik heb dit voor je nagekeken maar ik kan jouw profiel helaas niet verwijderen.Ik zou je wel kunnen blokkeren maar ik denk niet dat dat de bedoeling is ;-)

Groetjes, Jolijn
Laat mijn account maar staan. Nu mijn huidige provider, jullie grote broer T-Mobile, de Basis Sim Only heeft weggedaan kom ik wellicht ooit nog eens naar jullie als mijn huidige sim only afloopt.


Wat leuk om je weer terug te zien op onze Community, Folkert! Inmiddels is het, zoals je in de reacties op jouw topic kunt zien, wel mogelijk om een Communityprofiel te verwijderen. Maar je mag natuurlijk ook blijven! Dat vinden wij des te leuker 😃 Ik zal, zoals gevraagd, jouw profiel behouden.
Hallo Wietske,

Ik heb bij nader inzien toch liever geen account in het Comm Forum.
Hoe kan ik mijn account verwijderen? Of doe jij dat?

Hartelijke groet,
Linda van Leeuwen
Reputatie 5
Badge +9
Hi Linda. Wat is de reden dat je jouw account wilt verwijderen? Als je dat wilt, kan ik het voor je in orde maken.
Wilt u a.u.b. mijn account verwijderen? Ik doe er namelijk niets mee.
Reputatie 5
Badge +9
Hi Bonnie. Ik heb dit voor je in orde gemaakt. Ik wens je een fijne dag!
Wilt u a.u.b. mijn account verwijderen.
Reputatie 5
Badge +6
Hi! Je account is verwijderd. Ik wens je een mooie dag!

@Merve zou je mijn  Community account ook kunnen verwijderen?

Reputatie 5
Badge +9

Hi! Ik heb je account verwijderd. Ik wens je een fijne dag toe!

Graag mijn account ook verwijderen. Ik kreeg gisteren opeens een bericht terwijl ik al maanden of zelfs een jaar niet meer bij ben zit, vreemd! 

Reputatie 5
Badge +9

Ik heb je account verwijderd. Ik wens je een fijne dag!

Ik zou mijn account hier ook graag willen verwijderen. Bedankt!

Reageer