Beantwoord

Niet bereikbaar voor sommige bellers (van Vodafone)

  • 16 April 2020
  • 3 reacties
  • 441 keer bekeken

Hallo, sinds kort ben ik overgestapt op Ben (van Telfort); alles werkt goed MAAR enkle collega's van me krijgen geen gehoor als ze mij bellen, en ik krijg ook geen teken dat ik een oproep mis. Zij bellen via Vodafone begrijp ik. Wat is er mis?

icon

Beste antwoord door Romy 17 April 2020, 14:27

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Jules! Welkom bij Ben en leuk dat je ons gevonden hebt via de community :relaxed: Minder leuk dat jouw abonnement niet helemaal optimaal lijkt te presteren.

Kan het zijn dat je de niet storen functie hebt aanstaan? Dit zou niet verklaren waarom het enkel om Vodafone gebruikers gaat, maar wel dat jouw toestel niet overgaat..Ik denk niet dat het probleem daar zit, maar kijk het even na! Verder heb ik jouw simkaart een reset gegeven, je kunt deze over een kwartier herstarten. Laat even weten of dit heeft mogen werken. Anders zoeken we natuurlijk naar een andere oplossing.

 

Fijn weekend alvast :blush:

 

 

Helaas... De collega's krijgen nog altijd de boodschap dat het nummer onbereikbaar is.

Reputatie 5
Badge +9

Bedankt voor je reactie! Wel erg onhandig voor je dat het niet heeft mogen werken. Ik wil je adviseren om via onze dekkingskaart een klacht in te vullen. Op deze manier komt jouw probleem terecht bij onze technische dienst. Zij kunnen jou dan verder helpen. Je kunt via de dekkingskaart jouw thuislocatie doorgeven en dan klikken op "meld een probleem". Hierna kun je in de klacht zelf invullen dat je overal niet gebeld kunt worden door nummers van Vodafone. 

Reageer