Beantwoord

Nummerbehoud afgewezen

  • 16 April 2020
  • 4 reacties
  • 573 keer bekeken

Hi,

Ik kreeg bericht dat mijn aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen omdat het binnen de 120 dagen/4 maanden moet liggen. Nu snap ik dat niet want mijn abbo bij de andere provider loopt tot 12 aug, binnen 4 maanden dus, als je dagen gaat tellen is het nu 119 dagen dus moet het ook kunnen. En dan krijg ik leuk een email waarin staat dat ik het via ben. Nl/nummerbehoud alsnog kan aanvragen binnen die dagen maar zodra in inlog met mijn ben account staat daar dezelfde mededeling dat het niet kan. Chat helaas niet beschikbaar nu dus daarom zo. Wat nu? Groetjes

icon

Beste antwoord door Romy 17 April 2020, 12:15

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Kirsten! Leuk dat je een Ben abonnement hebt afgesloten en leuk dat je ons gevonden hebt op de community! Wel erg onhandig dat nummerbehoud zo stoef verloopt! Ik heb meteen een nieuw verzoek ingediend. Deze zal worden verwerkt wanneer je jouw producten van Ben binnen hebt gekregen. Mocht je deze al hebben zal dit dus vandaag al aangevraagd worden. Mocht je nog vragen hebben, laat gerust een berichtje achter :blush:

 

Dit antwoord kreeg ik van Tmobile, dus kan nu nummerbehoud aangevraagd worden? 

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @nettie5!

Ik wilde je nummerbehoud opnieuw indienen, maar ik zie dat je net via een ander kanaal contact hebt gehad! Je nummerbehoudverzoek is dus opnieuw naar T-Mobile uitgezet. Je krijgt hier zo snel mogelijk een terugkoppeling over.

Reageer