Beantwoord

Nummerherkenning werkt niet meer

  • 3 January 2022
  • 4 reacties
  • 181 keer bekeken

Sinds dat ik mijn abonnement (via Belsimpel) heb verlengd, kan ik niet meer zien wie mij gebeld heeft. Ook merk ik dat de snelheid van 4g niet meer helemaal hetzelfde was als voorheen. Zo heb ik een tijd express op T-Mobile netwerk moeten zitten IPV die van het Ben NL netwerk (hoewel ze beide opereren op die van T-Mobile).

 

Nummerherkenning is erg lastig, al helemaal gezien ik nu veel bezig ben met sollicitaties en zo niet alle nummers kan herkennen, laat staan terugbellen.

 

Als ik andere threads lees, met hetzelfde probleem, lijkt een SIM-reset de oplossing?

 

 

Hoor graag meer! :)

Jelle

 

icon

Beste antwoord door Shaira 6 January 2022, 14:10

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Jelle303, bedankt voor je berichtje. 

Goed dat je andere topics doorgespit hebt vaak helpt inderdaad een reset van de simkaart en daar help ik je graag bij!

Stuur mij dan ook jouw verzoek, jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN via een privébericht

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Jelle, bedankt voor het doorgeven van de gegevens. Ik zie dat mijn collega jou zojuist heeft geholpen via de klantenservice. Is het probleem opgelost?

Hoi Jelle, bedankt voor het doorgeven van de gegevens. Ik zie dat mijn collega jou zojuist heeft geholpen via de klantenservice. Is het probleem opgelost?

Nee, helaas speelt het probleem zich nogsteeds af.

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Jelle303 heb je je telefoon dan even helemaal herstart? 

Ik zie dat de simkaart nu gereed zou moeten zijn en dit betekend dan ook dat alle gesprekken met nummerherkenning weergegeven moeten worden. 

Ik hoor het graag van je!

Reageer