Beantwoord

Oproep is niet toegestaan 0900

  • 20 July 2018
  • 23 reacties
  • 2153 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Als ik naar de ov chipkaart klantenservice of woningnet klantenservice probeer te bellen krijg ik te horen dat deze oproep niet is toegestaan. Dit zijn 0900 nummers. Als ik de ben klantenservice probeer te bellen, ook een 0900 nummer. dan krijg ik wel verbinding.
Hoe los ik dit probleem op en kunnen jullie er voor zorgen dat deze oproepen wel toegestaan worden?
icon

Beste antwoord door Jill 20 July 2018, 13:36

Bekijk origineel

23 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Nandi, ai dat is niet handig. Ik heb het voor je nagekeken en zie inderdaad dat er een blokkade stond op het bellen naar service nummers. Ik heb deze voor je verwijderd. Als je jouw telefoon uit/aan zet mag het geen problemen meer geven.
Ik heb momenteel zelfde probleem, kan geen 0900 nr niet bereiken
Reputatie 3
Badge +2
Ik heb momenteel zelfde probleem, kan geen 0900 nr niet bereiken

Goedemorgen Rachid! Ik heb de blokkade zojuist voor je verwijderd. Zou je je toestel opnieuw kunnen opstarten en het opnieuw willen proberen?
Hoi, ik heb hetzelfde probleem :(
Kan het voor mij ook opgelost worden?
Ik heb net gemerkt dat ik ook niet naar het buitenland kan bellen
Reputatie 3
Badge +2
Ik heb net gemerkt dat ik ook niet naar het buitenland kan bellen

Goedemorgen simpsonskidrock! Ik heb de blokkade voor het bellen naar 0900 nummers en het buitenland voor je eraf gehaald. Als je je toestel opnieuw opstart moeten de problemen verholpen zijn 🙂
Ahh, bedankt! Het werkt, en oma in Duitsland is heeel blij daarmee! 🙂
Een laatste vraag nog, hoezo worden de minuten die ik naar het buiteland bel van mijn inclusief-minuten afgetrokken, ik moet hiervoor toch sowieso al betalen? Dankjewel!
Reputatie 3
Badge +2
Gelukkig! Een blije oma is waar we voor gaan! Het gaat inderdaad ook van jouw belminuten af ondanks dat je er ook voor moet betalen.
Ik heb hetzelfde probleem. Krijg te horen dat oproep niet is toegestaan als ik 0900 nummer bel. Kunnen jullie dit voor mij ook oplossen?

Alvast bedankt!

groetjes Monique
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb hetzelfde probleem. Krijg te horen dat oproep niet is toegestaan als ik 0900 nummer bel. Kunnen jullie dit voor mij ook oplossen?

Alvast bedankt!

groetjes Monique


Tuurlijk, dat is geen probleem! Ik heb de blokkade zojuist voor je verwijderd. Het enige wat je nog hoeft te doen is het herstarten van jouw telefoon.
Super! Dank je 😃
Reputatie 3
Badge +2
Super! Dank je :-D

Namens mijn collega Wietske geen dank. Ik wens je nog een prettige dag toe.
Ik heb hetzelfde probleem, niet erg handig als je de huisartsenpost probeert te bereiken ivm een ongelukje 😞
Reputatie 5
Badge +7
Ik heb hetzelfde probleem, niet erg handig als je de huisartsenpost probeert te bereiken ivm een ongelukje :(

AI dat is niet handig. Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Als je jouw telefoon opnieuw opstart dan kun je naar 0900 bellen.
Hallo, ik heb ook last van het 0900 probleem!
Zou de blokkade bij mij ook verwijderd kunnen worden?
Dank bij voorbaat
Reputatie 5
Badge +12
Hallo, ik heb ook last van het 0900 probleem!
Zou de blokkade bij mij ook verwijderd kunnen worden?
Dank bij voorbaat


Ik heb zojuist mijn reactie in jouw andere topic geplaatst 😉
Goedendag,

Ik heb ook het probleem dat ik niet naar service nummers kan bellen, kunnen jullie dit voor mij wijzigen?

Groeten Robert
Reputatie 5
Badge +9
Goedendag,

Ik heb ook het probleem dat ik niet naar service nummers kan bellen, kunnen jullie dit voor mij wijzigen?

Groeten Robert


Ik heb het meteen voor je gewijzigd, Robert. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten zodat je kunt bellen naar 0900 nummers!
Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Zouden jullie het bij mij ook kunnen verhelpen?
Reputatie 5
Badge +7
Hi J.van.der.schelde, ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat zij de blokkade voor je hebben verwijderd. Kan ik verder nog iets voor je betekenen?

Hi! Ik heb hetzelfde probleem. Zou je mij kunnen verhelpen door de blokkade te verwijderen? :) 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Luuk Vossers! Ik wil je graag verder helpen. Zou je mij in een privébericht jouw telefoonnummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven? 

Reageer