Beantwoord
Paypal sms --- controle settings sms aub
Hoi,
Wil iemand eens nakijken in mijn account of er iets geblokkeerd is ivm sms diensten aub?
Het werkt bij alle andere diensten o.a gmail,digid etc..behalve bij Paypal. Ik gebruik het maar zelden, maar weet zeker dat het wel heeft gewerkt.
Bvd
Wil iemand eens nakijken in mijn account of er iets geblokkeerd is ivm sms diensten aub?
Het werkt bij alle andere diensten o.a gmail,digid etc..behalve bij Paypal. Ik gebruik het maar zelden, maar weet zeker dat het wel heeft gewerkt.
Bvd
Beste antwoord door jpj77
Hoi Wietske,
Het is blijkbaar 'n bekend probleem bij Paypal....
Wel vreemd dat bij die andere user hier met hetzelfde probleem , het ineens wel werkt....weird?!
Het is blijkbaar 'n bekend probleem bij Paypal....
Wel vreemd dat bij die andere user hier met hetzelfde probleem , het ineens wel werkt....weird?!
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met PayPal. Onze excuses voor de vertraagde reactie op uw e-mail.
Er is momenteel een storing tussen ons en providers die gebruik maken van het T-Mobile netwerk waar de SMS berichten wel verstuurd worden vanuit PayPal maar deze niet aankomen bij klanten. Dit is een bekende storing en er word momenteel met T-Mobile gewerkt om dit op te lossen.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en dat dit bijdraagt aan het oplossen van deze kwestie.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.