Beantwoord

Prive nummer

  • 12 May 2020
  • 5 reacties
  • 481 keer bekeken

Goedendag,

Ik word nu al een jaar gebeld door een prive-nummer. De ene keer 5x per dag de andere keer weer 2 maanden later. Er zit geen patroon in. Ik zou gewoon heel graag willen weten wie dit is. Zijn een van mijn vrienden me in de maling aan het nemen of is het een oplichter? 

 

Alvast bedankt voor de moeite

icon

Beste antwoord door Romy 6 July 2020, 13:19

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Bjorn. Leuk dat je ons gevonden hebt via de community! Privé nummers kunnen wij niet achterhalen jammer genoeg :sweat: Staat jouw mobiele nummer misschien ergens openbaar?

Reputatie 5
Badge +9

Hey Bjron, ik heb geen berichtje meer terug mogen ontvangen, ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost! Mocht dit niet het geval zijn, laat vooral even een berichtje achter

Hi Romy, sorry dat ik niet gereageert heb. Als het goed is zou mijn nummer nergens openbaar moeten staan. Kan ik dat ergens controleren?

Het gaat tegen mijn principes is want ben zeer privacygevoelig maar ik denk dat ik de volgende keer eens opneem.

Reputatie 5
Badge +9

Ja, dat snap ik Bjorn! Dat ben ik zelf ook. Je kan het beste misschien even googelen op jouw nummer. Ik heb er zelf jammer genoeg ook wel eens last van terwijl mijn nummer nergens openbaar staat.

Nee zover ik kan zien staat het nergens. ik ga de volgende keer opnemen en dan meteen blokkeren.Want ja, het is geen overlast maar wel apart. Dankuwel alvast

Reageer