Romy kent mijn probleem en wil weten of er inmiddels een oplossing is. Néé dus. Kan Romy mij mailen [edit: e-mailadres verwijderd]
ROMY BEHARTIGT MIJN BELPROLEEM
Beste antwoord door Romy
Hoi Fred. Bedankt voor de gegevens. Ik probeer jouw vraag zo snel mogelijk te behandelen. Je hoeft hiervoor geen meerdere topics te openen! Laten we de communicatie via dit topic doen.
Ik heb contact gehad met mijn collega die hierover gaat.
Zij schreef het volgende: Hi Romy, we wachten nog steeds op terugkoppeling van Vodafone. Het schijnt dat Vodafone tegen veel problemen aanloopt de laatste weken. Ik heb al een aantal reminders verzonden naar de provider, maar ik wacht nog op hen. We zijn dus echt even afhankelijk van Vodafone. Sorry!
Daarnaast gaf mn collega aan er zelf achteraan te gaan. Sorry dat ik je moet vragen om nog even geduld te hebben, maar we moeten dus echt wachten op de andere provider, maar mijn collega zit er strak op. Nogmaals sorry voor het ongemak.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
