Beantwoord

Wanneer krijg ik bericht van een abbonement

  • 29 April 2019
  • 9 reacties
  • 381 keer bekeken

Ik heb zelf een abbonement bij ben en wou er nog een afsluiten, nu heb ik die ene cent betaald maar krijg nog steeds een mailtje dat ik de bestelling niet zou hebben afgerond???? Hoe kan dit en wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Merve 7 May 2019, 10:16

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi Marielle,

Je hebt ondertussen al contact opgenomen met mijn klantenservice. Dit is doorgezet naar de afdeling die hier over gaat. Mocht je verder nog andere vragen of opmerkingen hebben sta ik altijd voor je klaar!
We zijn inmiddels weer een paar dagen verder maar heb na het telefoongesprek niks meer vernomen. Het zou opnieuw worden doorgezet maar blijkbaar dus niet. Nu gaat het mij niet om die 2 cent dat is afgeschreven ( mijn bestelling zou niet zijn voltooit stond er in de mail) maar wel dat ik nu nog steeds niets heb gehoord en niet nog eens alles opnieuw moet gaan doen, heel erg vervelend dit! Dus wil eigenlijk nu eens weten hoe het zit, ook bellen naar jullie duurt erg lang ( 20 minuten in de wacht gestaan)
Reputatie 5
Badge +6
Hi Marielle,

De bestelling is inderdaad doorgezet en ook al goedgekeurd. Heb je ondertussen ook een simkaart ontvangen?
Hallo merve nee die heb ik niet of nog niet ontvangen, misschien dat hij vandaag met de post mee komt. Mocht dat zo wezen dan zal ik dat laten weten!
Reputatie 5
Badge +6
Laat mij zeker weten! Mag ik alleen van jou weten of dit om een tweede aansluiting gaat?
Ja klopt, ik heb een tweede aangevraagd 😉
Reputatie 5
Badge +6
Ojeej, sorry voor de verkeerde informatie. Dan heb ik niet goed gekeken, sorry hiervoor! Je zou dan toch zelf opnieuw de bestelling moeten plaatsen. Neem anders contact op met mijn collega's van de verkooplijn. Dan kun je er zeker van zijn dat het nu wel goed gaat.
Ok ga ik even doen, dankjewel!
Reputatie 5
Badge +6
Top! Succes ermee. Ik wens je een mooie dag😄

Reageer