Skip to main content
Beantwoord

Mijn simkaart is nog niet geactiveerd

  • 31 december 2018
  • 7 reacties
  • 272 keer bekeken

  • Ben op dreef
  • 7 reacties
Ik heb namelijk simkaart besteld en ik kreeg hem in maand november, ik zou een mail krijgen als mijn simkaart geactiveerd zou worden en tot op de dag van vandaag is mijn ben simkaart nog steeds niet geactiveerd! Iemand een idee hoe het kan !

Beste antwoord door Romy

Hi! Ik heb het meteen voor je nagekeken. Je hebt een bestelling geplaatst met nummerbehoud. Echter heb je jouw nummerbehoud nog niet aangevraagd waardoor het abonnement nog niet actief is geworden. Je kunt dit afmaken in jouw ik-Ben omgeving. Gaat dit zo lukken?
Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling toe! 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • Antwoord
  • 31 december 2018
Hi! Ik heb het meteen voor je nagekeken. Je hebt een bestelling geplaatst met nummerbehoud. Echter heb je jouw nummerbehoud nog niet aangevraagd waardoor het abonnement nog niet actief is geworden. Je kunt dit afmaken in jouw ik-Ben omgeving. Gaat dit zo lukken?
Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling toe! 🙂

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 7 reacties
  • 31 december 2018
Hi Romy, oh hartstikke bedankt dan ga ik meteen even kijken. Ik had trouwens nog een vraag ik wou toen der tijd mijn oude nummer behouden maar kan ik dat nog veranderen dat ik nieuwe nummer kan krijgen ?

Groetjes Felicity

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 2 januari 2019
Hi! Ik heb dit meteen voor je in orde gemaakt. Je kunt vandaag jouw Ben simkaart met het telefoonnummer wat daarop vermeld wordt gaan gebruiken. Ik wens je een fijne dag toe!

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 7 reacties
  • 2 januari 2019
sorry dat ik nogmaals zoveel vraagt, maar word het van zelf geactiveerd ! Want ik kan als nog niet gebeld worden en bellen !

Groetjes felicity

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 2 januari 2019
Dat maakt niets uit, ja het wordt vanzelf geactiveerd. Probeer de Ben simkaart anders even opnieuw te plaatsen en je toestel te herstarten. Laat je me even weten of dit heeft gewerkt?

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 7 reacties
  • 5 januari 2019
Hi Romy

mijn simkaart is geactiveerd ik had mijn telefoon uitgezet en mijn simkaart opnieuw erin gedaan! En het is gelukt
hartstikke bedankt

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 7 januari 2019
Fijn om te horen. Ik wens je een fijne dag toe!

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen