Skip to main content
Beantwoord

Factuur

  • January 14, 2019
  • 4 reacties
  • 294 keer bekeken

Goedenavond ,
dinsdag kreeg ik een mailtje dat ik mijn factuur bedrag binnen 15 dagen moet betalen dat lukt mij maar 2 dagen daarna donderdag kreeg ik een mail dat ik nog maar 7 dagen heb om te betalen, hoe kan dit?? Eerst 15 dagen en dan binnen 2 dagen nog maar 7 dagen dat klopt toch niet. Ik wil njet dat hierdoor mijn abbonement word stopgezet of iets anders want over 15 dagen kan ik het bedrag gewoon betalen.

Beste antwoord door Shanna

Hoi, die tweede mail heb je ontvangen omdat de factuur van oktober nog open staat, deze had eigenlijk uiterlijk 23-11 al betaald moeten zijn. Vandaar dat je nu ook geblokkeerd bent voor het bellen naar servicenummers, buitenland en internetten in het buitenland. Als de factuur is betaald wordt de blokkade direct verwijderd.

4 reacties

Jill
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-moderator
  • January 15, 2019
Hi, ik kijk graag met je mee naar de openstaande facturen. In verband met de wet op privacy heb ik hierbij wel jouw toestemming nodig om de factuur te openen. Ik hoor het graag als je hier oké mee bent.

Ik heb jouw gebruikersnaam aangepast naar l.vangerwen, je had jouw telefoonnummergebruikt alleen was dat voor iedereen zichtbaar.

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • January 15, 2019
ja is goed ik geef toestemming want ik wil niet dat mijn abbonement word geblokkeerd en heb gewoon recht op die 15 dagen , maar ik kan deze vrijdag betalen dus dat is nog binnen die 15 dagen

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • January 15, 2019
En het heeft haasrb

Shanna
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+2
  • Ben de beste
  • Antwoord
  • January 16, 2019
Hoi, die tweede mail heb je ontvangen omdat de factuur van oktober nog open staat, deze had eigenlijk uiterlijk 23-11 al betaald moeten zijn. Vandaar dat je nu ook geblokkeerd bent voor het bellen naar servicenummers, buitenland en internetten in het buitenland. Als de factuur is betaald wordt de blokkade direct verwijderd.