Skip to main content
Beantwoord

Bestelling

  • February 25, 2019
  • 3 reacties
  • 400 keer bekeken

Hallo,
Ik heb een kwartier geleden een abbonement besteld en ik heb ter controle €0,01 betaald. Alleen werd ik daarna niet meer doorverwezen naar de site en heb ik nog geen bevestiging per e-mail ontvangen. Ik zou worden doorverwezen naar de pagina om nummerbehoud te regelen, maar ik werd dus naar de homepage teruggeleid. Is de aanvraag voor het Sim-only abonnement binnen en kan ik alsnog nummerbehoud aanvragen?

Alvast bedankt,
Menno

Beste antwoord door Jill

Hi Menno,

wat onwijs leuk dat je een abonnement bij ons hebt afgesloten! Het is mogelijk om achteraf nummerbehoud aan te vragen. Je kunt dit doen via www.ben.nl/nummerbehoud je hebt hier wel een persoonlijke ik Ben pagina voor nodig. De inlog gegevens krijg je via de e-mail. Mocht je willen dat ik voor je check of alles goed gegaan is met de bestelling stuur mij dan een privébericht met hierin jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer.

3 reacties

Jill
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • February 25, 2019
Hi Menno,

wat onwijs leuk dat je een abonnement bij ons hebt afgesloten! Het is mogelijk om achteraf nummerbehoud aan te vragen. Je kunt dit doen via www.ben.nl/nummerbehoud je hebt hier wel een persoonlijke ik Ben pagina voor nodig. De inlog gegevens krijg je via de e-mail. Mocht je willen dat ik voor je check of alles goed gegaan is met de bestelling stuur mij dan een privébericht met hierin jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer.

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • February 25, 2019
Dankjewel Jill.
ik heb contact gehad met de klantenservice en neb nummerbehoud aangevraagd!

Groeten!

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • February 25, 2019
Fijn om te horen dat het nummerbehoud gelukt is! Ik wens je nog een fijne avond toe.