Skip to main content
Beantwoord

Factuur

  • 5 maart 2019
  • 2 reacties
  • 466 keer bekeken

  • Ben op dreef
  • 7 reacties
Geachte Ben
ik heb een mail gekregen waarin staat dat ik mijn laatste factuur niet hebt betaald. Terwijl ik het vorige maand al had betaald, ik had net 10 min geleden gebeld naar Ben en ik kreeg tekst en uitleg maar daar schiet ook niks mee op ! Zouden jullie mij kunnen helpen hier mee zou enorm fijn zijn !

Beste antwoord door Shanna

Hoi FH_! Ik kan mij goed voorstellen dat je hier vragen over hebt. Ik zie dat de betaling is gestorneerd op 4 maart, vandaar dat de betaling nu op niet voldaan staat. Over 10 dagen zal de factuur alsnog van je rekening afgeschreven worden via de automatische incasso. Hier hoef je zelf niets voor te doen. Als je nog vragen hebt, laat het mij dan weten.
Bekijk origineel

2 reacties

Shanna
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+2
  • Ben de beste
  • 109 reacties
  • Antwoord
  • 5 maart 2019
Hoi FH_! Ik kan mij goed voorstellen dat je hier vragen over hebt. Ik zie dat de betaling is gestorneerd op 4 maart, vandaar dat de betaling nu op niet voldaan staat. Over 10 dagen zal de factuur alsnog van je rekening afgeschreven worden via de automatische incasso. Hier hoef je zelf niets voor te doen. Als je nog vragen hebt, laat het mij dan weten.

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 7 reacties
  • 5 maart 2019
ow oké hartstikke bedankt voor de informatie,

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen